iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   2g iphone crashd telkens? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/43392-2g-iphone-crashd-telkens.html)

meno 09-09-09 20:40

2g iphone crashd telkens?
 
helluupp viriendehh??ik heb een probleempje als mijn batterij van mijn iphone leeg is start ie niet meer op!dan moet ik em weer gaan jailbreaken weten jullie mischien een oplosing een fix voor gejailbreakte iphone 2g :confused:?ik wil niet weekelijks mijn toestel jailbreeken?alvast bedankt ojah ik ben nieuw hirzoss:Ddus hay huy all :)):p

WDS001 09-09-09 20:43

En leg nu je probleem 'ns duidelijk uit:
Waarom moet je jailbreaken als je batterij leeg is? Heeft toch niets met elkaar te maken?

meno 09-09-09 21:29

dan start ie niet meer op alleen het icoontje van aple komt tevoorschijnen ?dan moet ik em wel jailbreaken ik bedoel te zeggen als ik em vergeet op te laden en hij is leeg dan maakt het niet meer uit of ik em oplaadt want dan kom ik niet verder dan het icoontje van aplle ??dat is het probleem!!?als ik em via itunes herstel loop ik het probleem op van je simkaart wordt niet ondersteund ?dus dan installer ik het via redsnow zodat ik em ook kan unlocken?

Timmeh_ 09-09-09 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meno (Bericht 349209)
dan start ie niet meer op alleen het icoontje van aple komt tevoorschijnen ?dan moet ik em wel jailbreaken ik bedoel te zeggen als ik em vergeet op te laden en hij is leeg dan maakt het niet meer uit of ik em oplaadt want dan kom ik niet verder dan het icoontje van aplle ??dat is het probleem!!?als ik em via itunes herstel loop ik het probleem op van je simkaart wordt niet ondersteund ?dus dan installer ik het via redsnow zodat ik em ook kan unlocken?

Als je iPhone helemaal leeg is, heeft hij even wat tijd nodig om weer te kunnen opstarten. probeer je iPhone, al hij weer helemaal leeg is, aan de lader te hangen en dan gewoon te wachten. Hij zal vanzelf weer aangaan.

meno 09-09-09 23:27

eeh ik heb hem zelfs een keertje 45 minuten opgeladen maar hij beef hangen bij de aplle icoontje ik verwacht niet dat ie nog opstart na 45 minuten ik herstart em probeer alles uit maar beef gewoon hangen bij de icoontje van aplle ?of moet ie helemaal opgeladen worden??ik weet nu al als ik weer te laat ben met laden dat ie weer niet aangaat maar ok ik zal em eens een keertje volledig opladen kijken of ie dan wel verder komt dan de apple icconnje

tinus_i 10-09-09 22:57

Als je iPhone niet opstart omdat de batterij helemaal leeg is, zie op het scherm een lege batterij, niet het Apple logo. Dat is dus niet je probleem. Het duurt ook maar een paar minuten voor hij het weer gaat doen, zeker geen uur.

Loopt je iPhone ook vast als je hem opnieuw opstart door de power knop een tijdje ingedrukt te houden en dan te bevestigen?

Als hij zo ook vastloopt (zit er dik in) dan zou ik eens proberen een hele nieuwe jailbreak image te maken of te downloaden voor de jailbreak, en hem dan meteen als je klaar bent opnieuw op te starten zonder eerst te synchroniseren of programma's te installeren. Waarschijnlijk heeft het namelijk te maken met een programma of instelling die je er steeds weer opnieuw opzet.

meno 10-09-09 23:07

yep je hebt gelijk het komt door een patch die ik steeds installer heb vandaag alles goed nagekeken na de jailbreak kan je em gewoon aanen uit zetten n zonder crash oftewel als de battery leeg is dan start ie ook gewoon op maar als je de firmware patch via ******* installeerd dan ben je de zwaar de pineut:)) het was efe zoekeh maar ben eruit maar wel een moeilijke klus eerlijk gezegd :))?nu doet ie het weer perfect bedankt voor je info

tinus_i 10-09-09 23:10

Misschien is het aardig om de ontwikkelaar van die patch even te laten weten dat het niet werkt, dan kan hij misschien het probleem oplossen en komen andere mensen niet met hetzelfde probleem te zitten.

meno 10-09-09 23:36

ik denk niet dat het aan de ontwikkelaar ligt ik denk dat het probleem bij mij ligt want ik ben echt een dummie ik heb 3 weken ervaring met iphone dus firmwares 2g 3g dat moest ik allemaal leren ik wist niet hoe wie of wat !>?? dus dat was 7 dagen studeren om me tlf te activeren te jailbreaken programas derop zetten !?maar ik weet het nu zeker het komt door die imfrimwarepatch2.2.1 toch bedankt jongens je bent nooit te oud om wat bij te leren dus ik zou zeggen lezen lezen on nog eens lezen:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.