iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   pas op; voice mailbox nummer aanpassen werkt niet!!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/434-pas-op-voice-mailbox-nummer-aanpassen-werkt-niet.html)

lakie21 18-10-07 18:05

Amgilde
Eerste keer iphone unlock kon ik alles. nu eerste naar 1.1 toen 1.02 en nu kan ik wel ontvangen maar niet verzenden

F50 08-11-07 11:43

Over voicemail gesproken,

Ik krijg regelmatig hele rare smsjes binnen, soms zelfs uit het jaar 2000, met onleesbare text. Meestal heb ik dan een voicemail.
Ik heb de codes geprobeerd vwb het voicemail verhaal, maar kom er niet helemaal uit... Wanneer moet je die #* en cijfers invoeren? Als een telefoonnummer en dan bellen? Ik zie i.i.g. geen effect.

Het lijkt er op of het ook wat met de airplane-mode te maken heeft...

Kan iemand me hier bij helpen?

Cheers,


F-50

pietpiet50 08-11-07 20:27

Even een korte bevestigings vraag:

Wil de voicemail toets activeren voor KPN.

Als ik het goed begrijp moet ik dan *5005*86*1233# 'CALL' drukken om te bevestigen. 1233 is verkort nummer voicemail KPN.

whosnext 25-01-08 19:27

Ik heb in ieder geval het juiste SMS forum onderdeel gevonden daar je niet op SMS kunt zoeken binnen dit forum omdat het woord te kort is.

Maar goed ik kan dus alleen ook SMS ontvangen, Voicemail invoer krijg wel foutmelding maar werkt wel ... SMS centrale invoer werkt niet geeft error bij verzenden.

Please help zit bij telfort en heb beide SMS centrales gebruikt die van KPN wat het nu is volgens de sim kaart en volgens mijn abbo info en de oude Telfort SMS centrale.

iCulture 25-01-08 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whosnext (Bericht 48537)
Ik heb in ieder geval het juiste SMS forum onderdeel gevonden daar je niet op SMS kunt zoeken binnen dit forum omdat het woord te kort is.

Zoals eerder aangegeven in je andere thread: dit kan wel, mits je een extra sterretje plaatst achter SMS: SMS*.

whosnext 25-01-08 19:36

Dank je
 
Dank je admin... voor je berichtje... weer wat geleerd... zo word je iedere dag weer wat wijzer.

maciek 04-02-08 23:59

Ik kan sinds gisteravond ook niet meer smsen. Dat is de 3e keer dat het me gebeurt. ZONDER ook maar iets aan te passen.. De vorige keren ging het na 2/3 uur over. Echter duurt het nu precies al 24 uur.

Hij pakt bij mij de instellingen niet. Bij het controleren geeft hij een fout. En bij invoer. ".. NO ADRESS". Hopeloos :( Aangezien SMSD ook niet werkt in 1.1.3

steelo 24-02-08 19:28

oke als ik de voicemail druk zie ik dat ie automatisch belt naar voicemail.. maar hoe zit het met het schermpje waar je voicemails ziet en als je dan op play drukt luister je naar degene die in je voicemail heeft gesproken..

Grample 24-02-08 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steelo (Bericht 70601)
oke als ik de voicemail druk zie ik dat ie automatisch belt naar voicemail.. maar hoe zit het met het schermpje waar je voicemails ziet en als je dan op play drukt luister je naar degene die in je voicemail heeft gesproken..

Dat is niet mogelijk. Alleen mogelijk als je een AT&T abonnement hebt die gewoon via iTunes geactiveerd is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.