iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   deze ken ik ergens van (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/43416-deze-ken-ergens.html)

dedafmonteur 10-09-09 00:57

deze ken ik ergens van
 
is deze niet van een plaatje wat iemand ooit heeft gemaakt hoe de nieuwe iphone er zou komen uit te zien, misschien.




http://www.youtube.com/watch?v=Air1q...eature=related

je kan zeggen wat je wil, maar die chinezen maken het welmooi effe:P


ookal vind ik mn iphone fijner:P

kai824 13-09-09 13:24

pretty nice, wel de snelste ooit gezien, Maar goed het is nog steeds een 100% fake

apotheosis 14-09-09 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kai824 (Bericht 350737)
pretty nice, wel de snelste ooit gezien, Maar goed het is nog steeds een 100% fake


De snelste?Je maakt een kijkfout of je verkijkt je op het clipje van die persoon;je moet om te beginne eens kijken hoe ze met zijn of haar vinger blijft meeslepen naar de volgende pagina met symbolen/apps?Dat moet ik niet doen zenne,dat gaat veel vlotter met mijn iphone 3gs.
Dan op die apps tikken,gaat veel sneller en soepeler ook bij mij,ik hoeft geen 2-3 keer harder te tikken eer de app oplaad,als je goed hebt opgelet zie je in dat clipje deze er harder optikt en bij sommige meermaals op tikte.

Ondertussen heeft op mijn werk iemand zo'n ding gekocht en daar dank ik dus voor, in real life gezien en het klopt dus wat ik zeg;dat ding is minder vlot en snel wat scrollen en dergelijke meer betreft.Nooit kopen dus.
Het is mss wel leuk voor mensen die geen geld hebben of niet veel willen uitgeven maar toch een touchscreen willen hebbe.

kai824 14-09-09 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 351239)
De snelste?Je maakt een kijkfout of je verkijkt je op het clipje van die persoon;je moet om te beginne eens kijken hoe ze met zijn of haar vinger blijft meeslepen naar de volgende pagina met symbolen/apps?Dat moet ik niet doen zenne,dat gaat veel vlotter met mijn iphone 3gs.
Dan op die apps tikken,gaat veel sneller en soepeler ook bij mij,ik hoeft geen 2-3 keer harder te tikken eer de app oplaad,als je goed hebt opgelet zie je in dat clipje deze er harder optikt en bij sommige meermaals op tikte.

Ondertussen heeft op mijn werk iemand zo'n ding gekocht en daar dank ik dus voor, in real life gezien en het klopt dus wat ik zeg;dat ding is minder vlot en snel wat scrollen en dergelijke meer betreft.Nooit kopen dus.
Het is mss wel leuk voor mensen die geen geld hebben of niet veel willen uitgeven maar toch een touchscreen willen hebbe.

ehm ik bedoelde de snelste kloon ooit gezien, ik weet niet of je verstand hebt van iPhone klonen maar kijk Dan een paar filmpjes op YouTube daar zijn ze 100x slomer


Er is ook een grote kans dat uw collega een andere kloon heeft

apotheosis 14-09-09 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kai824 (Bericht 351265)
ehm ik bedoelde de snelste kloon ooit gezien, ik weet niet of je verstand hebt van iPhone klonen maar kijk Dan een paar filmpjes op YouTube daar zijn ze 100x slomer


Er is ook een grote kans dat uw collega een andere kloon heeft

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :p

ManindeWereld 16-09-09 22:22

..en toch vind ik het best netjes voor een telefoon van nog geen negen tientjes.
Wel grappig dat mensen het gaan vergelijken met toestellen welke meer als 5x zoveel kosten. :rolleyes:

Stefandaman 17-09-09 14:15

Haha, zeker netjes gemaakt.
Maar wat een vierkante bak man :eek:

Zesora 25-09-09 10:01

staat te koop :

Google Vertaling

Dannybevers 30-09-09 16:13

Lijkt me 3 keer niks voorals als ik kijk op 4:16 gaat een beetje buggy.

WDS001 30-09-09 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dannybevers (Bericht 358902)
Lijkt me 3 keer niks voorals als ik kijk op 4:16 gaat een beetje buggy.

Inderdaad, je moet duwen op het scherm dat je er bijna door zit :eek:

alfaromeo303 22-02-10 15:47

Wat een troep, ik heb chinese consumentenelectronica geimporteerd uit china, en alle klonen zijn goedkope troep. Goedkope en slecht reagerende touchscreens, slechte software (bugs), goedkope onderdelen, 0 ondersteuning etc... Spaar gewoon voor een echte iphone mensen.

junkyjump 26-02-10 23:43

Hoe ze ongeneerd het Apple logo en al blijven gebruiken!!! :d
Only in China :cool:

Nooby88 13-07-10 06:18

ik walg gewoon van al die immitaties!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:03.