//

Problemen na update OS 3.1

Problemen na update OS 3.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door icepeek Inderdaad. Ik heb 2 weken geen problemen gehad maar vandaag is ie 2 maal vastgelopen. Ik heb in al die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 29-09-09, 09:28
MacDennis MacDennis is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icepeek Bekijk bericht
Inderdaad. Ik heb 2 weken geen problemen gehad maar vandaag is ie 2 maal vastgelopen. Ik heb in al die tijd geen apps geïnstalleerd of dergelijke.
Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt. Anders ga ik downgraden.

Luc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grouls Bekijk bericht
Bij mij precies 't zelfde. Eerst continue in coma-mode. Daarna 10 dagen geen probleem en nu weer coma-mode. Ik heb tussentijds niets ingeïnstalleerd of gewijzigd ??????????
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bytedust Bekijk bericht
Een 'fresh' restore leek bij mij ook te werken, maar sinds een paar dagen heeft mijn iPhone weer last van spontaan uitvallen. Heel vervelend!
Het is wel erg opvallend. Hier het zelfde: periode geen problemen gehad en nu weer regelmatig een comateuze iPhone. In de tussenliggende periode geen gekke dingen met de telefoon uitgehaald en keurig regelmatig volledig uitgezet en opnieuw opgestart. Je gaat bijna denken dat er iets in de lucht hangt en je telefoon zo af en toe een verkoudheidje oploopt...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 29-09-09, 18:35
romantikus romantikus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: dordrecht
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar romantikus
Standaard

na mijn update heb ik steeds als de iphone in slaapstand gaat hij totaal niet meer reageert. niet meer aan dus. het enige dat helpt is een hard reset, dan doet hij het weer.
dit komt gemiddeld 6 a 7 keer per dag voor bij byzonder intensief gebruik
  #143  
Oud 29-09-09, 21:54
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

Hoi, ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een iPhone 3GS met firmware 3.0 erop. Als ik alles zo lees, blijf ik maar zitten op 3.0...wat een ellende lees ik!!
Maar....hoe doe ik dat....natuurlijk via iTunes, maar krijg je dan een vraag of zo of je up wil graden? Sorry, ben helemaal nieuw, heb de iPhone net een uurtje of 3....
Bedankt!!!!
  #144  
Oud 29-09-09, 22:56
romantikus romantikus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: dordrecht
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar romantikus
Standaard

Het schijnt bij de 3gs geen problemen op te leveren (zie eerder commentaar)
  #145  
Oud 29-09-09, 23:36
Temeura Temeura is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard

Vraagje: Gelden de problemen met 3.1 ook voor de iPod Touch of enkel voor de iPhone?
  #146  
Oud 30-09-09, 08:38
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cateye Bekijk bericht
Hoi, ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een iPhone 3GS met firmware 3.0 erop. Als ik alles zo lees, blijf ik maar zitten op 3.0...wat een ellende lees ik!!
Maar....hoe doe ik dat....natuurlijk via iTunes, maar krijg je dan een vraag of zo of je up wil graden? Sorry, ben helemaal nieuw, heb de iPhone net een uurtje of 3....
Bedankt!!!!
Je kunt in iTunes uitzetten dat je automatisch updates wilt installeren, dat zou ik dus maar doen.
Maar: heb je een simlockvrije iPhone, of een officiële T-Mobile iPhone + bijbehorend abonnement dan is de firmware zelf geen reden om niet te updaten. Bij elke nieuwe fw-versie verschijnen (andere) klachten, maar het gros werkt gewoon goed.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door romantikus Bekijk bericht
Het schijnt bij de 3gs geen problemen op te leveren (zie eerder commentaar)
Dat klopt niet, de 3GS kun je beter juist nog níet updaten als je wilt jailbreaken en/of unlocken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #147  
Oud 30-09-09, 15:48
lampet lampet is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard installatie programma's

Hallo, vandaag een nieuwe iPhone 3GS met 3.1 geïnstalleerd.
Het enige probleem voorlopig is dat ik de aangekochte programma's niet kan installeren.
Ik ktijg de volgende boodschap:
Het programma Bell & Ross is niet op de Iphone "iPhone van LamPET" geinstalleerd omdat U er geen bevoegdheid voor hebt op deze computer. Om deze computer te machtigen voor het gebruik van bij de Itunes Store gekochte onderdelen, kiest u Store>computermachtigen.

Dit heb ik uiteraard gedaan maar probleem blijft.
Wie kan mij helpen
Dank U
Lambert
  #148  
Oud 30-09-09, 16:05
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

Bedankt voor het antwoord! Ik ga iTunes maar even instellen dat ie niet automatisch update...overigens heb ik een T-mobile zakelijk abonnement, met dus een Tmobile simlock. Kan ik de komende jaren vooruit
Ik heb dus geen jailbreak of/en gekraakte iPhone.

wel een superding zeg.....poehee! Voel me helemaal de blits haha!
  #149  
Oud 30-09-09, 20:36
bas2k's schermafbeelding
bas2k bas2k is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 34
Standaard

Ik voeg mij ook toe aan de problemen met iPhone wakker maken uit slaap-modus. Is er al een fix oid. ? Of gewoon wachten op dat pauper Apple voor nieuwe update?
  #150  
Oud 30-09-09, 21:58
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik moet echt terug naar 3.0, heb nu al 2 keer gehad dat hij niet reageert bij het opnemen van de telefoon waardoor je het gesprekt mist.
  #151  
Oud 01-10-09, 00:41
mwkooistra mwkooistra is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Angry 3.1 en buitenland

Vandaag teruggekomen van twee dagen Belgie... Ik heb geloof ik zes keer moeten restarten omdat de telefoon was vastgelopen (3G, 16GB, origineel T-Mobile, geen jailbreak). Met telefoon bedoel ik echt het telefoongedeelte! Toen ik de grens over ging begon het al: bij Antwerpen nog ontvangst van T-Mobile met gprs en al (dataroaming uit) is natuurlijk niet mogelijk. Gerestart en meteen netwerk Mobistar en SMS welkom in Belgie (daar was ik dus al een half uur).
Ander voorbeeld: midden in Brussel zet ik de dataroaming aan en start Google Maps. Netwerk is Mobistar met Edge data. Maps laadt twee van de plaatjes van de kaart en stopt er dan mee (rozetje naast de E blijft draaien, Maps geeft het na verloop van tijd op).
Terugweg: dataroaming uit, netwerk Mobistar. Tegen Tilburg begint op te vallen dat er nog steeds Mobistar staat (met volle bak ontvangst; yeah, right).
Dat gebeurde me vroeger nooit; hoe doe ik dat, zo'n downgrade?
  #152  
Oud 02-10-09, 18:45
foort foort is offline
• iOS 4.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Na update naar 3.1 kan ik vaak de telefoon niet meer opnemen. Als ik de slide gebruik wordt direct opgehangen.
  #153  
Oud 02-10-09, 23:27
rebeltje rebeltje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard bij mij ook

Ik heb vandaag maar van narigheid een 3GS besteld in België. Ik word er stapelgek van. En ik heb geen jailbreak.
Het is toch van de gekke...
Heb naar mijn provider geschreven, alles uitgelegd en ik kan hem opsturen, maar wat doen ze dan? Een restore en dan krijg ik hem terug.
Ja, dat kan ik ook.
Moet hem wel verzekerd opsturen en de kosten zelf betalen, en als ik niet uitkijk, krijg ik nog een rekening ook.
Bah!
Je kunt niets bewijzen, maar er klopt niets van.
Voor die 3.0 update nooit, maar dan ook nooit problemen gehad.
  #154  
Oud 02-10-09, 23:33
rebeltje rebeltje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard ps

wilde nog even vermelden dat ik precies hetzelfde had: Kwam terug uit België en kreeg geen Vodafone ontvangst meer. Hij bleef op Proximus staan, kreeg het niet meer weg. Dit heb ik nooit eerder zo gehad. Na een aantal keer vliegtuigmodus aan en uit, eindelijk weer Vodafone, maar geen 3G, terwijl deze provider altijd en overal 3G ontvangst geeft. Daarom ben ik bij T-Mobile weggegaan.
Het heeft dus niets met de masten te maken, maar toch echt met de telefoons...
  #155  
Oud 03-10-09, 09:06
PeHa5772 PeHa5772 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 62
Standaard

Stapelgek wordt ik van 3.1. Regelmatig kan ik niet opnemen, lijkt wel of de telefoon "hangt". De batterij is in 7 uur leeg, zonder iets met het apparaat te doen, en als hij het doet is hij supertraag. Op Cnet hebben ze een oplossing voor een aantal problemen maar dat werkt ook niet helemaal. Het liefste zou ik teruggaan naar de vorige versie. Weet iemand hoe dat moet ?
  #156  
Oud 03-10-09, 09:35
grouls grouls is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb de oplossing gevonden. Heb een duo-card gehaald bij T-Mobile. Om te bellen gebruik ik nu mijn oude Nokia en om te zien hoe laat het is kijk ik op mijn iPhone met FW 3.1.
  #157  
Oud 03-10-09, 11:06
rebeltje rebeltje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Moahahahaha. Daar gaat het wel zolangzamerhand heen!!
Al die tips werken niet.
Heb al tien restores gedaan zonder ( natuurlijk) te herstellen naar een reservekopie. Dat is sowieso onhandig, leer je na een tijdje wel, want dat duurt uren. Sla je contacten, notities e agenda gewoon in outlook op en iTunes synchroniceert dit in een minuut: nooit meer een reservekopie van uren. Misschien gewoon geduld hebben mensen. Dit was in het begin bij de 3g ook.
Ze lanceren iets voor een nieuw product waar ze poen aan willen verdienen en denken niet aan de consumenten die al eerder genoten van hun product...
Komt uiteindelijk weer goed.
Pffffffffffffff
  #158  
Oud 03-10-09, 11:45
triskele10 triskele10 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalten
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grouls Bekijk bericht
Ik heb de oplossing gevonden. Heb een duo-card gehaald bij T-Mobile. Om te bellen gebruik ik nu mijn oude Nokia en om te zien hoe laat het is kijk ik op mijn iPhone met FW 3.1.
Ik heb ook duo-sim, om te bellen gebruik ik mijn oude Nokia en voor de rest mijn Iphone.
  #159  
Oud 03-10-09, 12:00
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rebeltje Bekijk bericht
Al die tips werken niet.
Ik weet niet welke je allemaal geprobeerd hebt, maar mijn iPhone 3G (met 3.1) is weer een stuk beter te gebruiken sinds ik hem hard heb gereset:

Druk Power en Home tegelijk in en houd deze ingedrukt tot hij uit gaat. Maak dus GEEN gebruik van van de 'Slide to power off', maar laat hem gewoon uit gaan. Zet hem daarna weer aan door de Power knop ingedrukt te houden tot het Apple logo verschijnt. Ik heb begrepen dat hierdoor het werkgeheugen compleet gewist is en weer helemaal beschikbaar is, maar ken de precieze details niet.

Werkte bij mij dus uitstekend.
  #160  
Oud 03-10-09, 12:52
icepeek icepeek is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 46
Standaard

mijn problemen zijn opgelost. Kzit terug op 3.0.1

Voor mij geen 3.1 meer. Ik had zelfs gisteren de custom 3.1 fresh geinstalleerd en na een paar uur lag hij terug in coma.

Luc
Reageren

Labels
3.1 update error 1601



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen na update 4.3.2 Edgar24 Archief 4 17-04-11 22:37
Update 4.3 problemen MisterWJ iPhone algemeen 2 12-03-11 17:42
Help, update problemen! Chica83 iPhone algemeen 0 08-02-10 23:50
iPhone 1e gen.: Update problemen Ciuciaro Unlock 3 22-07-09 21:10
Update problemen. Cusem iPhone algemeen 3 22-11-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.