//

Problemen na update OS 3.1

Problemen na update OS 3.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door icepeek mijn problemen zijn opgelost. Kzit terug op 3.0.1 Voor mij geen 3.1 meer. Ik had zelfs gisteren de custom 3.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 03-10-09, 16:35
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icepeek Bekijk bericht
mijn problemen zijn opgelost. Kzit terug op 3.0.1

Voor mij geen 3.1 meer. Ik had zelfs gisteren de custom 3.1 fresh geinstalleerd en na een paar uur lag hij terug in coma.

Luc
Dat heb ik op zich ook geprobeerd (downgraden), maar het lukte me na het terugzetten van 3.01 niet om de backup van m'n iPhone er overheen te zetten (firmware too old oid) Hoe heb jij dat gedaan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 03-10-09, 21:14
bas2k's schermafbeelding
bas2k bas2k is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bytedust Bekijk bericht
Same here! Mijn iPhone 3GS had al eerder last van spontaan uitvallen (FW 3.01), maar sinds FW 3.1. is het alleen maar erger geworden. Vandaag al 4 keer gebeurd. Het gebeurd vooral op het moment als ik de telefoon in de dock zet, maar soms ook spontaan tijdens het lezen van NU.nl of andere apps. Heel vaag. Ik overweeg om een schone FW te installeren, zonder een back up te gebruiken... Ik hoop dat dit helpt.
Bij mij heeft dit geen effect gehad. Heb hersteld met backup en een keer zonder backup. Nog steeds spontane crashes. Pauperding snap niet dat die fix zolang duurt!
  #163  
Oud 03-10-09, 21:42
steen757 steen757 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 25
Standaard

Idem bij mij; regelmatig telefoon niet meer op kunnen nemen - warme iPhone/batterij leeg - soms geen beltoon. Downgrade wel mogelijk maar vervolgens kun je niet syncen. Dus maar weer terug naar 3.1. Wie weet wat te doen?
  #164  
Oud 04-10-09, 00:06
icepeek icepeek is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
Dat heb ik op zich ook geprobeerd (downgraden), maar het lukte me na het terugzetten van 3.01 niet om de backup van m'n iPhone er overheen te zetten (firmware too old oid) Hoe heb jij dat gedaan?
Nee inderdaad. Backup terugzetten lukt niet maar vermits alles via Exchange gesynct is bij mij ging het nog vrij vlot.

Luc
  #165  
Oud 04-10-09, 00:18
MR-tommey MR-tommey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bytedust Bekijk bericht
Same here! Mijn iPhone 3GS had al eerder last van spontaan uitvallen (FW 3.01), maar sinds FW 3.1. is het alleen maar erger geworden. Vandaag al 4 keer gebeurd. Het gebeurd vooral op het moment als ik de telefoon in de dock zet, maar soms ook spontaan tijdens het lezen van NU.nl of andere apps. Heel vaag. Ik overweeg om een schone FW te installeren, zonder een back up te gebruiken... Ik hoop dat dit helpt.
Ik kom misschien wat laat met deze mededeling.... maar sinds gisteren (heb al vanaf 3.1 beschikbaar is het geinstalleerd) ineens uitvallen van iPhone 3G. Met moeite, en vandaag met heel veel moeite, werkte de Home en Power knop combi. Overigens is het probleem bij mij gecombineerd met een plotseling zeer snel leeglopen van de batterij, zelfs als ik 3G uitzet en ook alle push uitzet. En ik heb geen nieuwe Apps geinstalleerd in de tussentijd. Daar sta je dan met je mooie praatjes en enthousiaste verhalen bij vrienden en kennissen.

Trouwens: die warme batterij viel me ook al op.... er moet iets aan het draaien zijn op de achtergrond wat er niet zou mogen draaien, maar wat?

Laatst gewijzigd door MR-tommey; 04-10-09 om 00:25.
  #166  
Oud 04-10-09, 09:25
steen757 steen757 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 25
Standaard

Klopt wat je zegt (ook van die praatjes) Naar mijn mening is het wachten op een volgende update of een schone installatie met een versie ouder dan 3.1 waarmee je vervolgens niet je huidige back-up kunt syncen. Ik wacht op de volgende update en hoop dat deze snel komt met een ouderwetse betrouwbaarheid.

Laatst gewijzigd door steen757; 04-10-09 om 11:25.
  #167  
Oud 04-10-09, 14:23
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steen757 Bekijk bericht
Klopt wat je zegt (ook van die praatjes) Naar mijn mening is het wachten op een volgende update of een schone installatie met een versie ouder dan 3.1 waarmee je vervolgens niet je huidige back-up kunt syncen. Ik wacht op de volgende update en hoop dat deze snel komt met een ouderwetse betrouwbaarheid.
Wat een ellende toch...afschuwelijk! Ik blijf zeker voorlopig op 3.0....ik hoop voor iedereen dat er straks een goede, betrouwbare update komt...is er misschien al iets bekend over een datum?
  #168  
Oud 04-10-09, 20:22
bas2k's schermafbeelding
bas2k bas2k is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 34
Standaard

Heeft iemand een link op voorraad naar versie 3.0.1 of 3.0...dan probeer ik hem daarnaar toe terug te herstellen.
  #169  
Oud 04-10-09, 23:08
PeHa5772 PeHa5772 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 62
Standaard

Is er al iets bekend over nieuwe firmware die binnen afzienbare tijd beschikbaar zou moeten zijn ? 3.1 schiet voor geen meter op.
  #170  
Oud 04-10-09, 23:26
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bas2k Bekijk bericht
Heeft iemand een link op voorraad naar versie 3.0.1 of 3.0...dan probeer ik hem daarnaar toe terug te herstellen.
iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From

veel succes
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #171  
Oud 04-10-09, 23:46
KoenvW KoenvW is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

ik heb dus hetzelfde al de meeste hier, in het begin werkte OS 3.1 gewoon normaal, maar mijn iphone valt nu meerdere keren per dag spontaan uit, de accu is ineens veranderd in een vergiet, en het geluid overall is ook de helft zachter! Ik ben echt pisst, hoe kan zoiets nou gebeuren? Ik had al naar de belcompany gebeld met het probleem dat hij zomaar uitgevallen was, ik dacht dat het eenmalig was, maar niet dus. ik bel morgen maar weer en zij moeten het maar zien te fixen! Desnoods sturen ze hem maar op naar apple...

EDIT:

Ik heb 4 uur geleden mijn iphone opgeladen en hij is nu al leeg, terwijl ik er bijna niks mee heb gedaan! Ik merk nu zelfs dat als ik hem niet gebruik dat hij ook super snel leeg loopt. Allemaal dankzij 3.1!

Laatst gewijzigd door KoenvW; 04-10-09 om 23:49.
  #172  
Oud 05-10-09, 00:43
MR-tommey MR-tommey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

Alleen in Vliegtuigmodus gaat het wat langzamer.... fijn zo'n rekenmachine!
  #173  
Oud 05-10-09, 17:58
Fitness_chickie Fitness_chickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Angry Traag na installatie 3.1

Sinds ik 3.1 geïnstalleerd heb, heb ik 'grote' problemen met mijn 3G. Als mijn iPhone 3G in standby staat komt hij er heel moeilijk uit. Ik moet lang wachten voordat de unlock-slider reageert. De iPhone is ook heel erg traag geworden. En als ik gebeld wordt valt ie na 2x overgaan al in de voicemail...

Wat valt hier aan te doen?!

Grtzzzz Fitness_chickie
  #174  
Oud 05-10-09, 19:32
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

bij mij reageert de slider soms ook pas na 8 seconden ofso, ook als ik gebeld wordt trouwens, kan ik nie opnemen behalve als ze lang blijven bellen. Hoop dat er binnenkort een fix voor komt.
  #175  
Oud 05-10-09, 20:09
MR-tommey MR-tommey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

Heeft iemand een idee of het nog zin heeft om dit probleem aan Apple door te geven of weet iemand van jullie of dit al gebeurd is?
  #176  
Oud 06-10-09, 00:01
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Het blijft oorverdovend stil bij Apple.
  #177  
Oud 06-10-09, 00:09
KoenvW KoenvW is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

nou ik ben ondertussen al gedowngrade naar 3.0.1, stukken beter!
  #178  
Oud 07-10-09, 13:50
Patricia1 Patricia1 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

ik heb geen van bovenstaande problemen, alleen, nadat ik update 3.1 er op heb gezet, kan ik mijn apps niet meer openen die ik destijds heb gedownload via app store. wanneer ik er 1 aanklik dan opent ie 'm, alleen sluit 'm net zo hard weer af... heb al alle gedownloade apps verwijderd + de gegevens die bij deze apps horen, en weer opnieuw gedownload, maar helpt niet. blijf hetzelfde probleem houden.

weet iemand wat ik kan doen, zodat ik wel weer gewoon mijn apps (spelletjes etc.) kan gebruiken?
  #179  
Oud 07-10-09, 14:16
btentusscher btentusscher is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Zelfde problemen hier mensen...... wat een drama met 3.1. Accu hopeloos en GPS werkt dramatisch. Ik zag een paar posts geleden een link naar iClarified met bijv. de 3.01 firmware. Hoe kan ik deze file gebruiken voor een downgrade restore met een niet jailbroken 3Gs 16gb? En zitten hier geen risico's aan vast?
  #180  
Oud 07-10-09, 21:50
MR-tommey MR-tommey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door btentusscher Bekijk bericht
Zelfde problemen hier mensen...... wat een drama met 3.1. Accu hopeloos en GPS werkt dramatisch. Ik zag een paar posts geleden een link naar iClarified met bijv. de 3.01 firmware. Hoe kan ik deze file gebruiken voor een downgrade restore met een niet jailbroken 3Gs 16gb? En zitten hier geen risico's aan vast?
Ja, ook ik wil graag weten hoe ik veilig kan downgraden. Die 3.1 zuigt.
Reageren

Labels
3.1 update error 1601



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen na update 4.3.2 Edgar24 Archief 4 17-04-11 22:37
Update 4.3 problemen MisterWJ iPhone algemeen 2 12-03-11 17:42
Help, update problemen! Chica83 iPhone algemeen 0 08-02-10 23:50
iPhone 1e gen.: Update problemen Ciuciaro Unlock 3 22-07-09 21:10
Update problemen. Cusem iPhone algemeen 3 22-11-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.