//

3GS (Italië) Blijft restoren na 3.1

3GS (Italië) Blijft restoren na 3.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door LAlexx Ik heb precies hetzelfde probleem... ALLES, echt ALLES geprobeerd, maar bleef het stekkertje met itunes logo houden. Ten einde raad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-09-09, 23:03
Cmon Cmon is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LAlexx Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem... ALLES, echt ALLES geprobeerd, maar bleef het stekkertje met itunes logo houden.
Ten einde raad gebeld met T-Mobile, die heeft mijn verhaal aangehoord, naar de Apple-service afdeling gebeld... Antwoord: iPhone 3GS is waarschijnlijk gecrashed tijdens de upgrade.
Mijn iPhone is gistermorgen opgehaald ProAssist en ligt nu ter reparatie.
Ik ben benieuwd.

Maar ik geef alle anderen die ook deze foutmelding krijgen weinig hoop dat het op een andere manier gaat lukken dan laten ophalen en repareren/vervangen...
Helaas...
Greetz
LAlexx


Hoi,

Ik heb vandaag EINDELIJk na 6 weken mijn iphone 3gs ontvangen en hij is geweldig. Maar nee hoor, binnen 3 uur heb ik het zelfde probleem als LAlexx... Ik krijg hem na een update poging met geen mogelijkheid meer uit de usb - iTunes icoon stand.. en bij het "voorbereiden van herstellen" in iTunes krijg ik na een paar minuten de foutmelding 1604.

Iemand al een oplossing. Want anders ga ik hem morgen terug brengen. Echt zo balen dit.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-09-09, 23:33
egoovy egoovy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heeze
Berichten: 55
Standaard

Misschien helpt dit.
iRecovery
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone blijft oneindig lang restoren Blazar iPhone algemeen 3 30-03-10 16:15
Apple logo blijft hangen restoren helpt niet eriphone iPhone algemeen 1 18-01-10 16:42
Beschikbaarheid 3GS in Italië Josot Koopinformatie Rest Europa 42 03-11-09 19:15
Prijzen iPhone 3GS Italië iScorpio Archief 29 17-06-09 16:42
iphone kan niet restoren, cirkeltje blijft draaien vanrumst Unlock [archief] 4 07-05-08 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.