iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Icoontjes trillen niet bij het verplaatsen in 3.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/43446-icoontjes-trillen-niet-verplaatsen-3-1-a.html)

dendirk 10-09-09 14:57

Icoontjes trillen niet bij het verplaatsen in 3.1
 
Hallo,

Ik heb 3.1 geinstalleerd, maar bij het verplaatsen van de icoontjes trillen ze niet, ik dacht dat dit aangekondigt was bij 3.1 ?

Doe ik iets fout?


Dank

XIII 10-09-09 15:11

Bij mij trillen ze ook niet...

dendirk 10-09-09 15:33

Ondertussen dit gevonden :

"Jigglies was indeed taken out. Should help save some battery and plus no need for it now that most will rearrange the home screens from iTunes. Also certain features only work for the 3GS. It will take a while to back up the iPhone for the first time after the update so let it take it’s course or you may see problems such as data loss. MMS sliders may not show unless you have carrier “AT&T 5.0″ if you still have AT&T 4.0 then you may not see anything related to MMS until AT&T releases the 5.0 for you through a iTunes update on the 25th of this month (Sept). Also less sound in certain minor applications such as text messaging (SMS) may be geared toward battery improvement. Less sound at what you do a lot of daily equals more power to cram out more texts. For some of you with a 3G do not expect to get a % meter along with the battery at the top of your screen after update. Its only on the 3GS. Hope this helps a lot of people!!!!"

Shorty007 10-09-09 16:30

uhm bij mij trillen ze anders wel gewoon hoor :p

imagine 10-09-09 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 349536)
uhm bij mij trillen ze anders wel gewoon hoor :p

De icoontjes trillen wel, maar de iPhone trilt niet mee wanneer je een icoon verplaatst.

Shorty007 10-09-09 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imagine (Bericht 349539)
De icoontjes trillen wel, maar de iPhone trilt niet mee wanneer je een icoon verplaatst.

Owww de iphone niet meer.....
Hmmm wist niet dat die dat voorheen wel deed :)
Nja beter voor de batterij idd als die niet trilt.

XIII 10-09-09 16:41

Dat trillen van de telefoon was een rumoured feature voor 3.1...

En misschien zat het wel in de beta's? (die heb ik overgeslagen)

pdreissen 10-09-09 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 349544)
Dat trillen van de telefoon was een rumoured feature voor 3.1...

En misschien zat het wel in de beta's? (die heb ik overgeslagen)

Klopt zat in Beta 1 .. vanaf Beta 2 was het weer weg, beetje nutteloze optie ook als je het mij vraagt

watcher 10-09-09 23:40

Het lijkt mij idd ook meer vervelend dan voordelig. Maar ik ben dan ook iemand die altijd meteen alle overbodige bliepjes en geluidjes uit zet, zoals het geluid bij het typen van een sms.

loek2009 11-09-09 20:57

sinds gisteren toen ik wat apps verschoof van de ene naar de andere plek, daarna werd er niet meer getrild (na een vastloper)

ik mis het vrolijke getril wel :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.