Verschillende uren op kalender na importeren van .vcs bestanden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt reeds alles. Ik importeer een kalender bestand in Microsoft Outlook. Na sync met Mobile Me staat deze op m'n Iphone een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verschillende uren op kalender na importeren van .vcs bestanden.
De titel zegt reeds alles.
Ik importeer een kalender bestand in Microsoft Outlook. Na sync met Mobile Me staat deze op m'n Iphone een paar uur verkeerd. Ik heb eens gaan kijken naar mijn Mobile Me account (MobileMe) en daar staan uren juist. Dus enkel op m'n Iphone staan deze anders. Ik heb ook de instellingen nagekeken op Timezone en deze staan allemaal op dezelfde uurzone. (zowel Outlook, Mobile Me als Iphone) Weet er iemand raad? Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uren bijhouden van werken en maandelijks optellen app | koekwous1 | iPhone Apps | 1 | 23-03-11 20:25 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
MyMovies, hoe bestanden importeren | marctolate | iPhone Apps | 10 | 26-11-09 16:03 |
Importeren .vcs / .vcf | marco_sire | Archief | 1 | 18-09-08 10:59 |
|
|