iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij problemen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/43533-batterij-problemen.html)

RoyalMess 11-09-09 15:49

Batterij problemen
 
Dit betreft mijn vade zijn iPhone 3G 16GB 2.2.1 JBed.
De laatste tijd fvliegt zijn batterij ineen klap naar 0 en wil zijn iPhone niet aan.
Nu zitten we in de auto en is zijn batterij weer ineens van vol naar leeg terwijl hij alleen op 1 site zat.
Nu hebben we de iPhone aan de lader gedaan en hij geeft aan dat ie oplaad maar er is geen vooruitgang en hij wil niet aan.
Ik zit nu gewoon telkens spelletje 's te spelen etc en die van gaat helemaal niet ineens uit etc, en mijn iPhone is gewoon normale temperatuur maar die van me vader is gewoon warm/heet.

jokeheefteenappeltje 12-09-09 09:37

Je hebt er werkelijk vervelende iphoontjes bijzitten. Die van mij heeft al een aantal rare kuren gehad; spontaan op ingezoomd beeld en geen kant meer op willen, later nog een keer uit het nies op tilt slaan.. beide keren de boel hersteld en hij deed het weer maar vanmorgen weer raar. Ik laad de Iphone iedere nacht op en vanmorgen was de batterij leeg. Geen enkel knopje deed het. Ik kon hem ook niet opnieuw aan en uit zetten. Ergens anders geprobeerd op te laten.. hij doet NIETS!! (zo heerlijk
wanneer je voor je inkomen afhankelijk bent van de telefoon) ;-(
Ook aansluiten op Itune lukt niet.
Heb mijn simkaart maar weer gewoon in mijn oude Nokia telefoon gedaan maar dat moet toch niet de bedoeling zijn van het Iphoontje. Vandaag geen tijd maar maandag maar meteen naar de Tmobileshop rennen en hopen op een ander exemplaar die iets minder problemen met zich meebrengt.

haha.. excuses.. het blijkt voor mij toch iets te vroeg te zijn.. zie allemaal spelfouten in mijn bovenstaande tekst... :D

whosnext 12-09-09 23:20

Heb ook hetzelfde probleem dat batterij leeg ging... lade hem op apparaat werd verschrikkelijk warm en ging uit.

Nu is hij met geen mogelijkheid meer aan te krijgen en weet ook niet wat ermee aan de hand is.

Heb hem vorig jaar december in belgie gekocht om van al het update gezeik af te zijn.

Dus gewoon een orginele "ongekraakte iphone" !!

En nu dit... doet die van je pa het weer of wat heb je ermee gedaan om hem weer werkend te krijgen.
Lijkt me toch sterk dat een batterij nog geen jaar meegaat !!

jokeheefteenappeltje 13-09-09 00:10

Ik wil even terugkomen op mijn klacht over de batterij die leeg was gelopen terwijl hij aan het opladen was. De Iphone kan toveren!! Na een dag gewoon op tafel te hebben gelegen bleek hij gewoon weer te werken:confused:

whosnext 13-09-09 01:07

Lachen...maar niet heus
 
Dus ik moet nog ff wachten met naar de Mobistar rijden !!

RoyalMess 13-09-09 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whosnext (Bericht 350552)
Heb ook hetzelfde probleem dat batterij leeg ging... lade hem op apparaat werd verschrikkelijk warm en ging uit.

Nu is hij met geen mogelijkheid meer aan te krijgen en weet ook niet wat ermee aan de hand is.

Heb hem vorig jaar december in belgie gekocht om van al het update gezeik af te zijn.

Dus gewoon een orginele "ongekraakte iphone" !!

En nu dit... doet die van je pa het weer of wat heb je ermee gedaan om hem weer werkend te krijgen.
Lijkt me toch sterk dat een batterij nog geen jaar meegaat !!

Me vader en ik hebben onze iphones tegelijk gehaald maximaal 4 maanden geleden.
Ik heb dus een 3G met 8GB 3.0.1 en hij een 3G met 16GB 2.2.1 alleen die van hem die doet dus de laatste tijd wat vreemd, gister in de auto hebben we zijn iPhone ~4-5 uur aan de lader gehad en toen was ie weer ineens vol en ging ie aan, terwijl die van mij maximaal 1 uur aan de lader hoeft en dan zit ie al vol.
Kan het zijn dat er te maken is met een defecte batterij ofzo met zijn iPhone?
Zo ja kan ie hem dan naar T-Mobile brengen ofzo voor reparatie of zoiets?

RoyalMess 17-09-09 23:33

Bumped....

Yzord 17-09-09 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoyalMess (Bericht 350595)
Me vader en ik hebben onze iphones tegelijk gehaald maximaal 4 maanden geleden.
Ik heb dus een 3G met 8GB 3.0.1 en hij een 3G met 16GB 2.2.1 alleen die van hem die doet dus de laatste tijd wat vreemd, gister in de auto hebben we zijn iPhone ~4-5 uur aan de lader gehad en toen was ie weer ineens vol en ging ie aan, terwijl die van mij maximaal 1 uur aan de lader hoeft en dan zit ie al vol.
Kan het zijn dat er te maken is met een defecte batterij ofzo met zijn iPhone?
Zo ja kan ie hem dan naar T-Mobile brengen ofzo voor reparatie of zoiets?

Vaak zit er op batterijen 6 maanden garantie. Dus snel terug naar de winkel.

Seadragon 18-09-09 22:46

push toevallig aanstaan?
 
Mijn batterijen waren opeens ook snel leeg en de iPhone werd erg warm bij het laden. Toen ik push deactiveerde was alles weer vanouds.

Jammer dat Find my iPhone nu niet werkt, maar liever dat dan een telefoon die binnen no time geen fut meer heeft.

RoyalMess 03-10-09 02:41

Het bleek aan de auto te liggen, de lader van de auto zorgde ervoor dat de Batterij van de iPhone leeg ging omdat de polariteit van de .... (weet de naam niet meer) omgekeerd was, dus de auto zoog de iPhone leeg in plaats dat ie hem oplaadde.

whosnext 25-10-09 20:02

Nieuwe Iphone 3G
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whosnext (Bericht 350586)
Dus ik moet nog ff wachten met naar de Mobistar rijden !!

Nou ben toch maar een maand geleden naar de Mobistar gereden en ... heb zaterdag mijn "nieuwe" iphone 3G :):):D:D weer opgehaald.

Keurig een nieuwe iphone gekregen kennelijk waren de batterijen echt dood en de iphone dus ook echt overleden.

Ben wel blij met mijn nieuwe want had hem toch al een paar keer laten vallen waardoor er wat kleine krasjes op de metalen rand zaten.

Nu beginnen we weer met een schone lei ... toch wel goede garantie service zou ik zeggen... Overigens de iphone 16 Gb 3Gs waren 475 euro bij de mobistar alleen overal uitverkocht. ;)

ButcherJF 25-10-09 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whosnext (Bericht 374282)
(...)
Overigens de iphone 16 Gb 3Gs waren 475 euro bij de mobistar alleen overal uitverkocht. ;)

Ben je niet in de war met de 8GB 3G? Die wordt toch voor die prijs verkocht?

whosnext 25-10-09 21:18

Zou kunnen
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 374302)
Ben je niet in de war met de 8GB 3G? Die wordt toch voor die prijs verkocht?

Zag de prijzen erop staan bij de 3Gs display van de Iphone maar weet idd niet zeker of er 16 Gb 3G stond of 3Gs .. je weet het met die Belgen maar nooit... :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.