GPS aan Batterij in 1 uur leeg :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond iedereen, Ik weet eigenlijk niet of ik de enige ben met dit probleem. Mijn Iphone werkt perfect alleen als ik een navigatie programma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS aan Batterij in 1 uur leeg :(
Goede avond iedereen,
Ik weet eigenlijk niet of ik de enige ben met dit probleem. Mijn Iphone werkt perfect alleen als ik een navigatie programma run is mijn batterij onmiddelijk leeg!! GPS gebruiken in de wagen terwijl ik mijn Iphone oplaad, na 1,5 uur is hij dood. graag reactie of hints, groeten, Geert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
iPhone: Batterij na 3-4 uur leeg | bularax | Jailbreak | 16 | 01-12-10 23:12 |
batterij is na een paar uur al leeg | ruitje | iPhone algemeen | 48 | 23-12-09 18:04 |
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg | Data | Jailbreak | 7 | 25-06-09 23:26 |
Batterij in een paar uur leeg - Bluetooth? iToggle? | Greatwhitexxl | iPhone algemeen | 1 | 16-12-07 19:27 |
|
|