iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Taken uit Outlook synchroniseren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/43823-taken-outlook-synchroniseren.html)

WvO 16-07-08 00:48

Synchroniseren van taken uit outlook
 
Is er wellicht iemand die hier een oplossing voor heeft.
Ben namelijk al geruime tijd zoekende naar een oplossing om de taken binnen outlook te synchroniseren met de Phone.

yoz 26-07-08 20:10

dat kan niet

macfreaker 26-07-08 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WvO (Bericht 143456)
Is er wellicht iemand die hier een oplossing voor heeft.
Ben namelijk al geruime tijd zoekende naar een oplossing om de taken binnen outlook te synchroniseren met de Phone.

Zoals yoz dus aangeeft lukt dit niet zowel niet onder OS X als onder windows. Misschien later.

annevanhal 28-07-08 12:03

kan wel
 
Op mijn iPhone (firmware 1.1.4) staat een programma wat Tasks heet.
Totdat mijn sync problemen begonnen (iTunes 7.7 probleem !) syncten mijn taken altijd keurig met die applicatie.
als ik bij de "about" kijk zie ik dat meer info te krijgen is bij www.include7.ch/mobiletodolist
Ik werk met versie 0.4 en die geeft op 1.1.4 geen problemen.

Nu nog het sync probleem met itunes 7.7 oplossen, want er komt nu helemaal niks meer binnen van outlook, geen kalender en geen adressen en geen taken :-(

flyingdutchman 11-10-08 16:41

Outlook takenlijst synchroniseren
 
Het synchroniseren van e-mail, Agenda en Contacten gaat vlekkeloos.

Graag zou ik ook mijn takenlijst synchroniseren. De iPhone heeft geen knop voor taken. Is er een manier om dit toch voor elkaar te krijgen?

heyudude 22-10-08 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flyingdutchman (Bericht 204684)
Het synchroniseren van e-mail, Agenda en Contacten gaat vlekkeloos.

Graag zou ik ook mijn takenlijst synchroniseren. De iPhone heeft geen knop voor taken. Is er een manier om dit toch voor elkaar te krijgen?

Hiervoor is geen native applicatie voor de Iphone (zover ik weet, kom pas kijken hier) :confused:

Wel is er een (betaalde) applicatie Omnifocus. Import / export etc mogelijk.
Wellicht is dat wat voor je?

flyingdutchman 22-10-08 21:47

Omnifocus werkt alleen met een Mac via MobileMe. Ik zoek iets waarbij gewoon met de Outlook takenlijst gesynchroniseerd wordt.

vdzande 26-10-08 13:06

Ik gebruik TaskData (werkt via exchange).

heyudude 26-10-08 15:05

Keytasks
 
Keytasks staat trouwens ook in de appstore vermeld om taken met outlook te synchroniseren

DikkeWim 14-01-09 10:07

Taken uit Outlook synchroniseren al opgelost?
 
Heeft iemand al een mooie app gevonden voor het probleem dat de taken uit Outlook niet met de iPhone gesynchroniseerd kunnen worden?

DikkeWim 20-01-09 22:05

Is er niemand die een mogelijkheid weet om taken/to-do items vanuit Outlook te synchroniseren? B.v. via een app uit Cydia?

DikkeWim 20-01-09 22:17

ToDo items of taken van Outlook in iPhone
 
Weet iemand of er een mogelijkheid is om taken/To-Do items via een Cydia applicatie te synchroniseren?

Via Cydia zijn vele apps te installeren, maar de beschrijving wat de apps doen is vaak veel te kort/onduidelijk.

Mwfadebeer 21-01-09 08:53

Niet allen in cydia maar ook via appstore zijn diverse oplossingen. Even zoeken en je komt zelfs in het forum een heuse review tegen. Veel plezier.

DikkeWim 21-01-09 13:09

Dat is 'm nou juist. De berichten die ik lees zijn
a) oud en
b) geven geen goede oplossing via rechtstreeks synchroniseren met Outlook

Vandaar dat ik vraag opnieuw uitzette om te zien of iemand immiddels wel een oplossing heeft gevonden.

ztrezz 24-01-09 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer (Bericht 246710)
Niet allen in cydia maar ook via appstore zijn diverse oplossingen. Even zoeken en je komt zelfs in het forum een heuse review tegen. Veel plezier.

Je zou me een plezier doen om dan te vermelden waar jij dit hebt gevonden, ik kan het niet vinden.

DikkeWim 24-01-09 23:14

Vooral bij de beschrijvingen van diverse apps voor de iPhone en bij de berichtgeving op de home-pagina van deze website.

Suurt 15-09-09 14:06

Taken uit Outlook synchroniseren
 
Ik gebruik microsoft outlook 97 - 2007. Synchroniseren doe ik via een kabel. Contact en agendagegevens worden prima overgebracht maar de taken kan ik niet synchroniseren. Heeft iemand een idee hoe je deze kunt synchroniseren met de iphone?

PeerSientje 16-09-09 20:00

Naar mijn weten kan je taken niet synchroniseren, maar ik kan er naast zitten.

dungeon 16-09-09 20:14

Outlook en iphone
 
Hoi

Vandaag mijn 3gs binnen gehad en heb gelijk een vraag
Is het ook mogenlijk dat mijn mail adressen die ik in outlook heb staan niet in de telefoon worden gezet als ik synchroniseer.
Ja dan moet je dat uitzetten.

Maar ik wil wel al mijn telefoon nummer op mijn pc hebben als ik nou een jailbreak doe zou k dus alles opnieuw moeten invoeren. Maar gelijk daarna heb ik ook mijn mail adressen in mijn telefoon bij contact pers. kan dit ook op een andere manier of moet ik gewoon alles via outlook doen.

Dungeon

Timmeh_ 16-09-09 20:34

// Diverse discussies samengevoegd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.