//

Geen herkenning + apple teken

Geen herkenning + apple teken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb gister een iphone gekocht van iemand, toen ik alle gegevens van diegene had gewist wilde ik hem aanzetten, maar hij gnig niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-09, 14:14
danny205 danny205 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard Geen herkenning + apple teken

Mensen,

Ik heb gister een iphone gekocht van iemand, toen ik alle gegevens van diegene had gewist wilde ik hem aanzetten, maar hij gnig niet aan. toen eerst opgeladen en daarna proberen aan te zetten. Ging niet eniste wat ik kreeg te zien was het apple teken + het laadcirkeltje. Nou probeer ik hem via iTunes te connecten maar herkent windows helemaal geen iphone. Help!!

Gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-09, 16:25
Lexi1986 Lexi1986 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb hier hetzelfde probleem, ik heb mijn iphone leeg laten maken doormiddel van het instellingen menu en dan iphone wissen en hij blijft nu echt de hele tijd het Apple logo tonen met de laadcirkel erbij, ik heb dit ook al met mijn iphone 2G welke ik ook terug wilde zetten naar fabrieksinstellingen. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen of hoe ik in DFU kan komen want ik durf het ook niet zomaar af te breken ofzo.
  #3  
Oud 17-09-09, 16:29
loran's schermafbeelding
loran loran is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

er staan ook filmpjes op youtube over dit probleem volgens mij

maar houdt de menu knop en de knop erboven ingedrukt als hij aangeeft dat je stekkertje moet verbinden met itunes
doe dit lang
uiteindelijk staat er "zet uit"
blijf ingedrukt houden
dan valt hij uit
hou ingedrukt, dan gaat hij aan, en moet e nog ff ingedrukt houden en dan de bovenste loslaten / HOU MENU INGEDRUKT

uiteindelijk start hij normaal op als het goed is

suc6, ik heb het zelf nog nooit gehad maar zo heb ik het gezien op zo'n filmpje
  #4  
Oud 17-09-09, 16:32
Lexi1986 Lexi1986 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Thanks heb hem nu iig dat die herkend word door itunes en dat die het itunes tekentje laat zien met de kabel. Nu is het echter zo dat als ik hem herstel via itunes hij zegt dat die de nieuwste firmware erop zet en dat wil ik natuurlijk niet hoe kan ik ervoor zorgen dat er gewoon weer 3.0.1 opstaat ? ipv 3.1 ?
  #5  
Oud 17-09-09, 16:34
loran's schermafbeelding
loran loran is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

je moet dan shift ingedrukt houden volgens mij, dan kan je uit je mappen kiezen welke update je erop zet en doet hij niet automatisch de nieuwste

ook dit heb ik maar gezien en niet zelf megemaakt, dus ik zou het fijne er niet van weten..

suc6
  #6  
Oud 17-09-09, 16:48
Lexi1986 Lexi1986 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loran Bekijk bericht
je moet dan shift ingedrukt houden volgens mij, dan kan je uit je mappen kiezen welke update je erop zet en doet hij niet automatisch de nieuwste

ook dit heb ik maar gezien en niet zelf megemaakt, dus ik zou het fijne er niet van weten..

suc6
Thanks dat was de truc idd, ben hem aan het restoren nu hoop dat het lukt

EDIT: Hij werkt weer thankss

Laatst gewijzigd door Lexi1986; 17-09-09 om 17:02.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oplichtend Apple teken op achterzijde Svenonline iPad algemeen 7 11-01-11 11:28
Apple teken en uitvallen na reset via instellingen HELP Desley10 iPhone algemeen 3 28-11-10 19:49
Windows: na Itunes update geen herkenning meer litmanen10 iTunes 0 05-02-10 19:57
Geen USB herkenning in DFU Maartenombe iPhone algemeen 16 04-06-09 21:42
iPhone: Iphone (2g) geen herkenning door Itunes Chahidk Jailbreak 2 19-02-09 08:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.