iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Camera probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/4402-camera-probleem.html)

reno1 20-03-08 18:42

ik zit ook al heel lang met dit probleem bij mij doet hij het nooit altijd die adittional pic bericht erg irritant. weet iemand in middels al wat meer?
ook drukken werkt niet.

ik vond dit op een site iemand ervaring:
After trying a million different things the only thing that I found that worked perfectly was to go to Settings --> General --> Reset --> Reset All Settings. Now my camera works perfectly. It stopped working after installing a program that used the camera so it must have been conflicting with it. Let me know if this helps!

croiman 20-03-08 18:57

steek een nieuwe camera?????

reno1 20-03-08 19:02

croiman:Wat??


reseten werkt bij mij ook niet. veel mensen hebben hier trouwens last van als ik het bericht in tik krijg ik flink wat links in google maar niemand met een echte oplossing.

pieter68 20-03-08 19:11

Ik heb een heel ander probleem, met mijn 1.1.4 USA phone blijft de shutter dicht en gaat niet meer open. Kan gewoon weer terug naar het springboard met de home knop, maar foto's maken gaat niet meer. Wie weet wat er aan de hand is?

croiman 20-03-08 19:45

Restoren zou k zeggen als k zo een probleem zou hebben.

bruce springsteen 30-03-08 20:29

Ik heb ook het "There is not enough room..." probleem. Meestal na installeren van nieuwe firmware, werkt de camera weer een paar dagen. Dan gaat hij weer dood.
Heel veel gebruikers hebben last van dit probleem.
En ook ik heb nog geen enkele oplossing gevonden...

croiman 30-03-08 21:50

ook nog als je met symlinks ruimte vrijmaakt?

bruce springsteen 30-03-08 22:05

Het is echt geen kwestie van ruimte vrijmaken, de iPhone is gewoon vrij van enige data. Geen foto's, muziek of andere dingen.
Echt wel een heel raar probleem voor vele gebruikers....

croiman 31-03-08 18:54

Camera zelf eens vervangen?

bruce springsteen 31-03-08 19:49

Dat lijkt me een klus waar je beter niet aan begint. Ik heb het zelf ook al eens gedacht, maar dan heb je ook al zo'n speciale tool nodig...

croiman 31-03-08 22:00

die tool gebruik k nog eens niet, kleine schroevendraaier (zeer klein) en camera verwisselen, deze zit met een simpel stekkertje aan je logic-bord vast. Eemaal je iphone open, is dit een werkje van 5min nog niet. K heb nog een camera liggen vo iphone

bruce springsteen 01-04-08 04:45

Oke, hoe heb je dat gefixt ? Ben wel geinteresseerd.

Hosley 01-04-08 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieter68 (Bericht 84995)
Ik heb een heel ander probleem, met mijn 1.1.4 USA phone blijft de shutter dicht en gaat niet meer open. Kan gewoon weer terug naar het springboard met de home knop, maar foto's maken gaat niet meer. Wie weet wat er aan de hand is?

Heb ik ook gehad, valt als het goed is op te lossen door met WinSCP een machtiging uit te zetten.

/var/mobile/Media/DCIM

Hier moet je de het vinkje bij de R weghalen, bij machtigingen/eigenschappen oid vind je die. Rechtsklikken op de map dus..

croiman 01-04-08 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruce springsteen (Bericht 90781)
Oke, hoe heb je dat gefixt ? Ben wel geinteresseerd.


geinteresseerd in watte? opendoen met een zeer kleine schroevendraaier, die tool ga der direct aan. die tools vind k dikke kl**e.

Fritzie 13-05-08 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mindcruz (Bericht 60250)
NEE, toch weer mee op gehouden!

Blijkkbaar moet ie toch open..

Bij mij heeft het aandrukken ook geholpen !! Thx voor de tip

koolenboer 18-05-08 13:05

Ik heb vandaag iflickr en pusher geprobeerd
iflickr vond ik niet echt super maar dat terzijde

nu kom ik er achter dat mijn foto en camera aplicatie op mijn iphone niet meer werken
ze starten op en gaan dan weer gelijk uit. Ik heb de iphone gereset maar dit hielp niet.

WAT NU ?!

croiman 18-05-08 13:26

een restore doen en opnieuw unlocken, die apps hebben mss iets mee verwijderd van je iphone calera app of dergelijke zodat hij nu niet meer werkt.

koolenboer 18-05-08 13:30

ja maar ik ben dus een absolute leek !
heb de iphone iemand hier op het forum geunlocked en wel gekocht :(

croiman 18-05-08 13:32

gewoon de handleiding even gebruiken, je kunt kiezen tssn : Pwnage, iLiberty en Ziphone.
Zoekfunctie en/of via handleidingen en je vind alles wat je nodig hebt.
Altijd eerst een restore doen, helpt dit niet, dan heb je een hardware probleem.

koolenboer 18-05-08 13:36

ik gebruik zelf mac
welke app gebruik je daar voor ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.