iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met activeren.. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/44104-problemen-activeren.html)

Funkel 19-09-09 05:46

Problemen met activeren..
 
Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaan van een 3GS! In November loopt mijn Hi abonnement af, dus heb een simkaart van T-mobile erin met een tijdelijk nummer..

Ik ben het activerings-proces begonnen, heb me bij Click&Buy geregistreerd, en daarna op "send" gedrukt.. (in Itunes) Hier bleef steeds hetzelfde scherm hangen, dus heb itunes afgesloten, in de veronderstelling klaar te zijn..

Nu staat er linksboven op mn iPhone steeds "geen service" oid.. Als ik m aanzet krijg ik ook steeds te zien: "wacht op activeren, dit kan even duren"

Oftewel, volgens mij is het activeringsproces niet helemaal afgerond.. In iTunes probeer ik dit te hervatten, of iig op te zoeken hoe dit moet, maar kan het nergens vinden.

Volgens de winkel zou ik evt wel moeten kunnen bellen met mijn tijdelijke nummer (dit zou wel extra geld kosten, dus ben het niet van plan, maartoch)

Dit gaat dus niet.. Heeft dit te maken met dat mijn abonnement pas begin november ingaat? Of dat het activeringsproces niet compleet afgerond is? En wat kan ik hier aan doen?

Help!

Uiteraard heb ik hier op het forum naar vergelijkbare topics gezocht, maar niks gevonden..

Groetjes..

Pietmenn 12-10-09 14:58

Hey Funkel,

Heb jij hier inmiddels al antwoord op? Ik ken iemand met een soortgelijk probleem, en die blijft dit ook houden.
Als je dit hebt, reageer dan ff op dit forum, dan kan ik hem informeren hierover.

evmw 12-10-09 15:01

Helpt het niet de firmware te restoren, en dan nog eens het activeren te proberen?

Pietmenn 12-10-09 15:08

Dus in iTunes resetten d.m.v. herstel-knop (evt met shift inhouden) en dan resetten?

evmw 12-10-09 15:22

In het Nederlands heet het inderdaad 'herstel' in iTunes. Rest volgt vanzelf, let er wel even op welke firmware je terugzet ivm eventuele jailbreak/unlock.

Pietmenn 12-10-09 15:44

Super! Dank je!

Funkel 12-10-09 18:22

Ik heb inmiddels met de klantenservice van T-Mobile gebeld, en die vertelden mij dat ik waarschijnlijk moet wachten tot mijn abonnement ingaat, en dat het dan vanzelf verandert. Dus we wachten af :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.