//

Problemen met activeren..

Problemen met activeren.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaan van een 3GS! In November loopt mijn Hi abonnement af, dus heb een simkaart van T-mobile erin met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-09, 06:46
Funkel Funkel is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Unhappy Problemen met activeren..

Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaan van een 3GS! In November loopt mijn Hi abonnement af, dus heb een simkaart van T-mobile erin met een tijdelijk nummer..

Ik ben het activerings-proces begonnen, heb me bij Click&Buy geregistreerd, en daarna op "send" gedrukt.. (in Itunes) Hier bleef steeds hetzelfde scherm hangen, dus heb itunes afgesloten, in de veronderstelling klaar te zijn..

Nu staat er linksboven op mn iPhone steeds "geen service" oid.. Als ik m aanzet krijg ik ook steeds te zien: "wacht op activeren, dit kan even duren"

Oftewel, volgens mij is het activeringsproces niet helemaal afgerond.. In iTunes probeer ik dit te hervatten, of iig op te zoeken hoe dit moet, maar kan het nergens vinden.

Volgens de winkel zou ik evt wel moeten kunnen bellen met mijn tijdelijke nummer (dit zou wel extra geld kosten, dus ben het niet van plan, maartoch)

Dit gaat dus niet.. Heeft dit te maken met dat mijn abonnement pas begin november ingaat? Of dat het activeringsproces niet compleet afgerond is? En wat kan ik hier aan doen?

Help!

Uiteraard heb ik hier op het forum naar vergelijkbare topics gezocht, maar niks gevonden..

Groetjes..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-09, 15:58
Pietmenn Pietmenn is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Hey Funkel,

Heb jij hier inmiddels al antwoord op? Ik ken iemand met een soortgelijk probleem, en die blijft dit ook houden.
Als je dit hebt, reageer dan ff op dit forum, dan kan ik hem informeren hierover.
  #3  
Oud 12-10-09, 16:01
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Helpt het niet de firmware te restoren, en dan nog eens het activeren te proberen?
  #4  
Oud 12-10-09, 16:08
Pietmenn Pietmenn is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Dus in iTunes resetten d.m.v. herstel-knop (evt met shift inhouden) en dan resetten?
  #5  
Oud 12-10-09, 16:22
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

In het Nederlands heet het inderdaad 'herstel' in iTunes. Rest volgt vanzelf, let er wel even op welke firmware je terugzet ivm eventuele jailbreak/unlock.
  #6  
Oud 12-10-09, 16:44
Pietmenn Pietmenn is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Super! Dank je!
  #7  
Oud 12-10-09, 19:22
Funkel Funkel is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb inmiddels met de klantenservice van T-Mobile gebeld, en die vertelden mij dat ik waarschijnlijk moet wachten tot mijn abonnement ingaat, en dat het dan vanzelf verandert. Dus we wachten af
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inzoomen scherm met activeren LizLoenen iPhone algemeen 8 12-07-11 18:15
iPhone 1e gen.: iphone 8 gb problemen met activeren branko Unlock 6 11-04-11 00:22
iPhone activeren met jailbreak aaffies Archief 3 21-01-10 21:39
iPhone: Activeren met originele simkaart Drime Jailbreak 7 30-12-09 21:45
iPhone 3G: problemen met activeren Shorty007 Unlock 7 09-11-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.