één of meer agenda's verbergen op de iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben geabonneerd op de MobileMe-agenda van mijn dochter. Zij maakt veel afspraken in haar Mac. Die worden allemaal dwars door mijn eigen afspraken getoond. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
één of meer agenda's verbergen op de iPhone
Ik ben geabonneerd op de MobileMe-agenda van mijn dochter. Zij maakt veel afspraken in haar Mac. Die worden allemaal dwars door mijn eigen afspraken getoond. Is het mogelijk om één of meer agenda's (naar keuze WÉL/NIET te tonen? Vast dank voor het antwoord,
Willem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchro iphone - outlook agenda - afspraken verspringen een dag | itnotf68 | iPhone algemeen | 23 | 12-04-10 17:02 |
agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer | JaapJQ | iTunes | 9 | 20-02-10 18:25 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
Standaard iPhone-applicaties verbergen | namastee | Archief | 3 | 06-01-09 23:17 |
|
|