iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Beeld is groter dan mijn scherm na update (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/44158-beeld-groter-mijn-scherm-na-update.html)

mystigirl 20-09-09 12:32

Beeld is groter dan mijn scherm na update
 
Mijn beeld valt gedeeltelijk buiten mijn scherm.
Ik kan mijn beeld ook bewegen zodat ik het wel kan zien.
Als ik bijv. op internet ga, beweegt mijn beeld ook. Naar achter en naar voor. Net zoiets als scherpstellen zeg maar.Dat doet ie overal. Wat ik ook open.
Mijn tekst valt aan de onderkant en aan de linkerkant onder de rand en moet dus mijn beeld bewegen om te lezen of om goed bij mijn 'knoppen' te kunnen. Het past gewoon niet meer.
Hoe kan dit? En belangrijker nog...hoe krijg ik dit weer goed?

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel :(

WDS001 20-09-09 12:35

Dat is een raar probleem :eek: Restore je iPhone opnieuw en waarschijnlijk zal het probleem dan wel opgelost zijn.

mystigirl 20-09-09 12:38

Ik heb voor t eerst een iPhone en ben nog niet met problemen in aanraking gekomen.
Als ik dat ga doen, ben ik dan alles kwijt wat ik erop heb staan?
Ik zie dat ik een reservekopie kan maken van mijn iPhone, maar hoe zet ik die er dan weer op?
Bedankt voor je snelle reactie!

WDS001 20-09-09 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mystigirl (Bericht 354201)
Ik heb voor t eerst een iPhone en ben nog niet met problemen in aanraking gekomen.
Als ik dat ga doen, ben ik dan alles kwijt wat ik erop heb staan?
Ik zie dat ik een reservekopie kan maken van mijn iPhone, maar hoe zet ik die er dan weer op?
Bedankt voor je snelle reactie!

Alles wijst zichzelf uit ;) Maak in ieder geval een reservekopie, dan ben je er zeker van dat je alles kan terugzetten na het herstel.

mystigirl 20-09-09 12:59

Ik ga t eens proberen. Thnx

Bomans 20-09-09 13:21

Is dat niet gewoon de zoom functie die aanstaat bij instellingen?

mystigirl 20-09-09 13:24

Zoomfunctie?? :confused: En waar moet ik dat vinden bij instellingen? Dat heb ik nog nooit gezien volgens mij.

Bomans 20-09-09 18:02

probeer eens met 3 vingers tegelijk op je scherm te tikken.

mystigirl 20-09-09 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 354342)
probeer eens met 3 vingers tegelijk op je scherm te tikken.

Het moet niet gekker worden! Het is weer goed! Dit is echt de simpelste oplossing ooit! Thnx!

Ik heb gelukkig nog geen herstel gedaan omdat ik t niet zo goed durfde.

tipper 20-03-10 00:06

Ook bij ons was het probleem opgelast na aantikken met drie vingers. M.i. zou apple deze instelling moeten laten vervallen bij nieuw opstarten. Nu kwam die steeds terug in die zoomstand. Hopelijk leest iemand bij Apple dit ooit.
Deze situatie deed zich overigens niet op 1 van mijn ipPod Touches voor maar op de iPhone 3Gs van mijn vrouw.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.