iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Gmail & Outlook op iphone vraagje... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/44181-gmail-and-outlook-op-iphone-vraagje.html)

iDon 20-09-09 17:05

Gmail & Outlook op iphone vraagje...
 
Hallo ,

ik ben nieuw hier. Ik heb sindskort een Iphone 3G 16gb en heb mijn gmail-account al toegevoegd aan de iphone. Nu wil ik een tweede emailadres, die ik normaal via outlook op mn laptop binnenhaal, toevoegen op de iphone.

MAARRRRR ik wil graag dat hij de mails op deze webserver van mijn provider laat staan en niet alles er vanaf download....

is dit mogelijk ?

vr bedankt !

gr iDon

Admiraal 20-09-09 21:00

Bij instellingen, mail, je account, geavanceerd, 'nooit' kiezen bij verwijderen van server.

ikkeg 21-09-09 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iDon (Bericht 354346)
Hallo ,

ik ben nieuw hier. Ik heb sindskort een Iphone 3G 16gb en heb mijn gmail-account al toegevoegd aan de iphone. Nu wil ik een tweede emailadres, die ik normaal via outlook op mn laptop binnenhaal, toevoegen op de iphone.

MAARRRRR ik wil graag dat hij de mails op deze webserver van mijn provider laat staan en niet alles er vanaf download....

is dit mogelijk ?

vr bedankt !

gr iDon

Je kunt via Gmail verschillende accounts aanmaken en dan kiezen doorsturen van je originele adres naar Gmail. Maar bij je NIET Gmailaccount moet je aangeven dat de berichten niet van de server verwijderd worden. Dan kun je ze eventueel via outlook of op je server online bekijken.
Ik krijg op mijn iPhone via Gmail 4 accounts binnen (privé en zakelijk gescheiden).

iDon 21-09-09 20:00

He geweldig ! bedankt !!

Het is niet zo dat als ik een @UPCMAIL.NL mail (want daar gaat het dan over) toevoeg aan mn iphone dat hij standaard de mails op de webserver laat staan ??

Ik bedoel dan toevoegen als:

INSTELLINGEN -> MAIL -> VOEG ACCOUNT TOE -> ....


anders kan ik inderdaad nog kiezen om mijn @upcmail.nl via gmail naar de iphone te trekken..

bedankt iig alvast !

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg (Bericht 354843)
Je kunt via Gmail verschillende accounts aanmaken en dan kiezen doorsturen van je originele adres naar Gmail. Maar bij je NIET Gmailaccount moet je aangeven dat de berichten niet van de server verwijderd worden. Dan kun je ze eventueel via outlook of op je server online bekijken.
Ik krijg op mijn iPhone via Gmail 4 accounts binnen (privé en zakelijk gescheiden).


Iberico 06-02-10 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal (Bericht 354426)
Bij instellingen, mail, je account, geavanceerd, 'nooit' kiezen bij verwijderen van server.

@Adniraal,
dit heb ik ook gedaan maar dat werkt niet bij mij, weet jij een ander optie?

Alle info is welkom,

Groet,

Admiraal 06-02-10 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iberico (Bericht 413557)
@Adniraal,
dit heb ik ook gedaan maar dat werkt niet bij mij, weet jij een ander optie?

Alle info is welkom,

Groet,

Nee, misschien de optie van ikkeg? Bij mij werkt het goed, berichten blijven op de server staan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.