//

Gmail & Outlook op iphone vraagje...

Gmail & Outlook op iphone vraagje... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik ben nieuw hier. Ik heb sindskort een Iphone 3G 16gb en heb mijn gmail-account al toegevoegd aan de iphone. Nu wil ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-09, 17:05
iDon iDon is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard Gmail & Outlook op iphone vraagje...

Hallo ,

ik ben nieuw hier. Ik heb sindskort een Iphone 3G 16gb en heb mijn gmail-account al toegevoegd aan de iphone. Nu wil ik een tweede emailadres, die ik normaal via outlook op mn laptop binnenhaal, toevoegen op de iphone.

MAARRRRR ik wil graag dat hij de mails op deze webserver van mijn provider laat staan en niet alles er vanaf download....

is dit mogelijk ?

vr bedankt !

gr iDon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-09, 21:00
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Bij instellingen, mail, je account, geavanceerd, 'nooit' kiezen bij verwijderen van server.
  #3  
Oud 21-09-09, 19:30
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iDon Bekijk bericht
Hallo ,

ik ben nieuw hier. Ik heb sindskort een Iphone 3G 16gb en heb mijn gmail-account al toegevoegd aan de iphone. Nu wil ik een tweede emailadres, die ik normaal via outlook op mn laptop binnenhaal, toevoegen op de iphone.

MAARRRRR ik wil graag dat hij de mails op deze webserver van mijn provider laat staan en niet alles er vanaf download....

is dit mogelijk ?

vr bedankt !

gr iDon
Je kunt via Gmail verschillende accounts aanmaken en dan kiezen doorsturen van je originele adres naar Gmail. Maar bij je NIET Gmailaccount moet je aangeven dat de berichten niet van de server verwijderd worden. Dan kun je ze eventueel via outlook of op je server online bekijken.
Ik krijg op mijn iPhone via Gmail 4 accounts binnen (privé en zakelijk gescheiden).
  #4  
Oud 21-09-09, 20:00
iDon iDon is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

He geweldig ! bedankt !!

Het is niet zo dat als ik een @UPCMAIL.NL mail (want daar gaat het dan over) toevoeg aan mn iphone dat hij standaard de mails op de webserver laat staan ??

Ik bedoel dan toevoegen als:

INSTELLINGEN -> MAIL -> VOEG ACCOUNT TOE -> ....


anders kan ik inderdaad nog kiezen om mijn @upcmail.nl via gmail naar de iphone te trekken..

bedankt iig alvast !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg Bekijk bericht
Je kunt via Gmail verschillende accounts aanmaken en dan kiezen doorsturen van je originele adres naar Gmail. Maar bij je NIET Gmailaccount moet je aangeven dat de berichten niet van de server verwijderd worden. Dan kun je ze eventueel via outlook of op je server online bekijken.
Ik krijg op mijn iPhone via Gmail 4 accounts binnen (privé en zakelijk gescheiden).
  #5  
Oud 06-02-10, 21:33
Iberico Iberico is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal Bekijk bericht
Bij instellingen, mail, je account, geavanceerd, 'nooit' kiezen bij verwijderen van server.
@Adniraal,
dit heb ik ook gedaan maar dat werkt niet bij mij, weet jij een ander optie?

Alle info is welkom,

Groet,
  #6  
Oud 06-02-10, 22:02
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iberico Bekijk bericht
@Adniraal,
dit heb ik ook gedaan maar dat werkt niet bij mij, weet jij een ander optie?

Alle info is welkom,

Groet,
Nee, misschien de optie van ikkeg? Bij mij werkt het goed, berichten blijven op de server staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail contacten via Outlook op iPhone, fouten in adressen flipjevandejam iPhone algemeen 11 19-12-10 17:32
gmail exhange, verwijderde berichten komen wel in outlook stijnec iTunes 0 02-07-10 22:57
Outlook of / en Gmail reinier72 iTunes 9 01-08-09 12:21
gmail account op iPhone synchroniseren met outlook?? Tuur iTunes 0 06-12-08 21:37
Kopie van mail in Outlook naar Gmail sturen? Franck iPhone algemeen 2 06-11-07 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.