//

3.1 Albums tig keer in albumlijst

3.1 Albums tig keer in albumlijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag de 3.1 op mijn ihpone zitten. Voor deze update was de muziek op de telefoon helemaal goed geregeld: onder 'nummers' stonden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-09, 17:22
djaimy2 djaimy2 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Post 3.1 Albums tig keer in albumlijst

Ik heb sinds vandaag de 3.1 op mijn ihpone zitten. Voor deze update was de muziek op de telefoon helemaal goed geregeld: onder 'nummers' stonden alle losse nummers en onder 'albums' de albums.

Na de 3.1 update is het echter één grote zooi geworden, en dan met name bij de albums. Sommige albums staan een aantal keer in de lijst, en sommige zelfs zo vaak als dat er nummers op het album staan. Dus eigenlijk heb ik er nu bijna een tweede 'losse nummers' lijst bij. Mijn duim ligt dus al nagenoeg uit de kom voor ik uberhaupt bij het album aankom dat ik wil beluisteren.

In Itunes op de pc is alles gewoon goed. Alles overzichtelijk en maar één keer te zien in de lijst. Ik hoop dat iemand me wat meer kan vertellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-09, 21:12
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

Nou ik wordt wel helemaal gestoord van dubbele nummers en het gebrek aan een goede ontdubbelfunctie in iTunes... :-(
  #3  
Oud 22-09-09, 09:31
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik heb net ff gekeken... Bij mij op de iphone geen last van.
  #4  
Oud 27-09-09, 17:15
McNRiQ's schermafbeelding
McNRiQ McNRiQ is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

!@#@zooi idd....komt omdat er meerdere artiesten namen staan in zo een album....heel irritant
  #5  
Oud 27-09-09, 17:52
wrc1 wrc1 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 53
Standaard

effen gekeken op mijn iphone (3.1) en ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem
  #6  
Oud 27-09-09, 18:59
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Probeer eens alle nummers van een album te selecteren in iTunes, dan reachtermuisknop, vervolgens kiezen voor 'Toon info' (op Windows 'Eigenschappen'). Vul dan een albumartiest, naast de artiest in. Dit zou moeten werken
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #7  
Oud 28-09-09, 22:27
pagr pagr is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Gaat zeker alleen maar fout bij albums met verschillende artiesten? Oplossing: anders alle nummers van het album kiezen -> Toon Info en dan bij Album artiest "diversen" invullen en bij tabje Sorteren bij Album artiest ook "diversen" invullen.
  #8  
Oud 29-09-09, 10:58
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Nee ook gewoon bij een album van 1 artiest. Ik zie het ook bij SOMMIGE albums. Maar lang niet bij allemaal gelukkig.
Misschien als je op je Windows/Mac ff in de iTunes Bibliotheek gaat kijken hoe daar de mappensrtuctuur eruit ziet, dat je ff alles van 1 album in 1 map zet...Misschien staat het op je pc/mac wel niet goed waardoor het dus ook niet goed gesynct wordt.

Op mac kan je nummers gewoon verplaatsen zonder dat dit problemen geeft in iTunes...In Windows is dit geloof ik niet het geval, dus ff goed opletten bij wat je doet
  #9  
Oud 27-10-09, 19:39
Nielsracing's schermafbeelding
Nielsracing Nielsracing is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 59
Standaard

Heb hier hetzelfde probleem en dit is volgens mij de oplossing.
Ga naar het album, selecteer alles, rechtermuisknop, Info en vul onder Artiest-album dezelfde naam in als het album. Syncen en klaar
  #10  
Oud 28-10-09, 11:56
djaimy2 djaimy2 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ja klopt, ik kwam erachter na de tip van pagr. Gewoon de albumnaam uit het eerste tabblad onder Info Tonen kopiëren naar het tabblad Sorteren.
Toch blijf ik het raar vinden dat dit allemaal nodig was na die update, daarvoor was het allemaal geen punt.

In ieder geval bedankt allemaal!
Reageren

Labels
3.1, albums, dubbel, lijst, nummers



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Albumlijst apparaten iTunes 10.1.1.4 niekgb iTunes 0 11-01-11 00:07
Muziek: één album komt 50 keer voor in de albumlijst.? Bulzai Muziek, foto & video 2 09-03-10 23:02
iPhoto start keer op keer op bij connecten djrandyindo Archief 2 07-08-08 08:51
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? andre-nl Muziek, foto & video 8 16-06-08 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.