iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Touchscreen kapot? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/44382-touchscreen-kapot.html)

MrBrightside 23-09-09 15:42

Touchscreen kapot?
 
Beste,

Ik heb een probleempje.. Mijn touchscreen van mijn iPhone werkt niet meer. Of althans een deel daarvan. Het onderste deel om mijn iPhone te ontgrendelen wilt niet meer meewerken.

Mijn iPhone 3G is slecht 3 weken oud, en heeft altijd een beschermlaagje gehad en een beschermhoesje. Aangezien ik mijn iPhone is Amerika heb gekocht wil geen enkele Apple-dealer of Mobistarwinkel hem aannemen en hem opsturen voor herstel.

Kent hier iemand de oplossing, of is er een iPhonewinkel of service in België die toestellen repareert?

Groetjes, Maarten

nielspod 23-09-09 16:06

Misschien ligt het aan de software en werkt het weer na een herstel

kiezel 23-09-09 18:20

Ik heb hier sinds gisteren ook last van, de onderste rij icoontjes reageert gewoon niet meer! Het schijnt om een hardwarematig probleem te gaan dus er zit niets anders op het bij mensen binnen te doen die er wat verstand van hebben, ik kan je helaas niet verderhelpen. Ikzelf ga 200 euro mogen neerleggen om het toestel te laten repareren bij Apple. :(

nielspod 23-09-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside (Bericht 355674)
Beste,

Ik heb een probleempje.. Mijn touchscreen van mijn iPhone werkt niet meer. Of althans een deel daarvan. Het onderste deel om mijn iPhone te ontgrendelen wilt niet meer meewerken.

Mijn iPhone 3G is slecht 3 weken oud, en heeft altijd een beschermlaagje gehad en een beschermhoesje. Aangezien ik mijn iPhone is Amerika heb gekocht wil geen enkele Apple-dealer of Mobistarwinkel hem aannemen en hem opsturen voor herstel.

Kent hier iemand de oplossing, of is er een iPhonewinkel of service in België die toestellen repareert?

Groetjes, Maarten

Ik zou Apple even een mailtje sturen, want misschien valt dit wel onder de garantie en repareren ze hem gratis, je hebt tenslotte een beschermlaagje erop gehad dus waarschijnlijk ligt het niet aan jouw

MrBrightside 24-09-09 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielspod (Bericht 355686)
Misschien ligt het aan de software en werkt het weer na een herstel

Bedoel je met herstel de home en slaapbutton samen indrukken of via iTunes herstel proberen? Heb hier echt niet veel kaas van gegeten..

Is er zo geen hersteldienst?

MrBrightside 02-10-09 20:25

Kent iemand een herstelbedrijf in de buurt van Gent?

kiezel 02-10-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside (Bericht 359915)
Kent iemand een herstelbedrijf in de buurt van Gent?

Voor zover ik weet niet hoor, het is via internet te doen, wat ikzelf niet echt vertrouw..

MrBrightside 03-10-09 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiezel (Bericht 359924)
Voor zover ik weet niet hoor, het is via internet te doen, wat ikzelf niet echt vertrouw..

Hoe herstel je een defect touchscreen dan via internet?

kiezel 03-10-09 15:29

Klik.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.