//

geen GPRS op 2G met Hi eindeloos online

geen GPRS op 2G met Hi eindeloos online discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn zoon heeft een 2G met daarop 3.0.1. (unlock en geen jailbreak) daarbij zit een hi eindeloos online abo. het toestel heeft nooit geen enkel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-09, 15:43
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard geen GPRS op 2G met Hi eindeloos online

mijn zoon heeft een 2G met daarop 3.0.1. (unlock en geen jailbreak) daarbij zit een hi eindeloos online abo. het toestel heeft nooit geen enkel probleem gehad met dataverbindingen onder zowel Wi-Fi als GPRS en de diverse firmwares.

sinds een paar uur is er echter slechts nog een dataverbinding te krijgen met Wi-Fi en niet meer onder GPRS. dus er staat geen rondje links boven.

ik heb het volgende gedaan maar zonder goed resultaat:

- reboot iphone
- hard reset iphone
- herstel netwerk settings
- SIM kaart in andere iphone 3G en iphone 3GS gedaan: doet het dan prima met 3G
- iets ingevuld bij netwerk/mobiele data: (stond nooit wat ingevuld)
APN: internet
Username: KNP
Password: gprs
- in vliegmodus gezet, gerestart en vliegtuigmodus uitgezet en naar netwerk laten zoeken.

heeft iemand anders een oplossing ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone en Hi Prepaid + eindeloos online: geen verbinding met I-Tunes Store greenalizer iPhone algemeen 0 01-06-10 14:02
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 01:42
3GS met HI en eindeloos online Pino Overige providers Nederland 16 02-07-09 14:30
Eindeloos Online op 2G, wel internet geen youtube Demon Hunter Overige providers Nederland 4 28-03-09 17:10
Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen??? mauriceiphone3g iPhone algemeen 5 29-01-09 20:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:38.