//

Exchange account (De verbinding met server is mislukt)

Exchange account (De verbinding met server is mislukt) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het probleem dat jullie bespreken is een bekende iPhone 3.1 firmware bug, lees dit maar eens : Microsoft Exchange servers Bug with iPhone 3.1 firmware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-10-09, 01:15
Brownie Brownie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard

Het probleem dat jullie bespreken is een bekende iPhone 3.1 firmware bug, lees dit maar eens :
Microsoft Exchange servers Bug with iPhone 3.1 firmware iPhoneOverdose.com

Apple heeft een probleem gecreeerd tijdens de upgrade naar 3.1 waar de iPhone 3GS geen last van heeft maar de 3G wel.
Het heeft te maken met exchange account encryption dat niet op de 3G met firmware 3.1 ondersteund wordt.
Enigste oplossing met firmware 3.1/3G iPhone is de encryptie uit te zetten.
Ik ben wel benieuwd of dit probleem is opgelost met firmware 3.1.2 en hoor dat graag want ik zit nog steeds op firmware 3.0
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-10-09, 10:50
polmke polmke is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brownie Bekijk bericht
Het probleem dat jullie bespreken is een bekende iPhone 3.1 firmware bug, lees dit maar eens :
Microsoft Exchange servers Bug with iPhone 3.1 firmware iPhoneOverdose.com

Apple heeft een probleem gecreeerd tijdens de upgrade naar 3.1 waar de iPhone 3GS geen last van heeft maar de 3G wel.
Het heeft te maken met exchange account encryption dat niet op de 3G met firmware 3.1 ondersteund wordt.
Enigste oplossing met firmware 3.1/3G iPhone is de encryptie uit te zetten.
Ik ben wel benieuwd of dit probleem is opgelost met firmware 3.1.2 en hoor dat graag want ik zit nog steeds op firmware 3.0

Helaas, ik zit op 3.0 dus daar kan het niet aan liggen. Maar heb het nog steeds niet aan de praat. en hier staat sp2 wel geinstalleerd!
  #23  
Oud 07-12-09, 12:32
larry65 larry65 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het zelfde probleem.
Ik heb SP2 op de server geinstalleerd staan maar wanneer ik mijn I-phone wil verbinden met mijn server geeft hij de bovenstaande melding
  #24  
Oud 09-12-09, 11:33
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Misschien een hele domme vraag maar ik kom er nog steeds niet uit met mijn exchange mail van mijn werk, ik heb gegevens gekregen van de ICT voor de window's mobile telefoons maar als ik deze invoer dan kan me iphone 3Gs hem niet vinden, is dit misschien anders dan de window's mobile telefoons?
wat moet ik dan instellen om dit wel werkend te krijgen.
echter op dit moment ben ik samen met mijn baas de enigste met de Iphone op zak de rest hebben gewoon een window's mobile telefoon.

gegevens zijn:
email:xxxxxx
server is: sbs en dan mijn bedrijf
domein is: eg28nl
gebruiksnaam:xxxx
wachtwoord:xxxxx
gebruik SSL heb ik op dit moment gewoon uit staan.

deze fout melding krijg ik ook, wij hebben gewoon sp2 op de server staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kerio Mail Server 6.7.2 exchange sync met iphone cyber2001 iTunes 1 12-01-10 00:23
FOUTMELDING ''verbinding met de server 'imap.gmail.com' is mislukt.'' Davidduzy iPhone algemeen 6 25-08-09 13:00
Exchange email op iphone zonder exchange server iNiels iPhone algemeen 0 12-02-09 11:26
Geen verbinding met server joostje18 Archief 1 27-03-08 19:02
synchroniseren met exchange server mrgoolie iPhone algemeen 12 23-03-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.