//

3G met of zonder Edge?

3G met of zonder Edge? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphoners, Als ik 3G aanzet (Er komt netjes 3G in mijn status bar te zien) en ik ga vervolgens naar Safari staat er het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-09, 11:18
Richard_AFC Richard_AFC is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 94
Stuur een bericht via MSN naar Richard_AFC
Standaard 3G met of zonder Edge?

Hallo Iphoners, Als ik 3G aanzet (Er komt netjes 3G in mijn status bar te zien) en ik ga vervolgens naar Safari staat er het volgende:



En als ik naar BeeJiveIM ga:



En dit is net zo met het weer, mail enz.
Zodra ik Edge erbij aanzet, Doet hij het wel gewoon alleen ben ik bang dat ik extra kosten maak. (of kost edge geen geld?)

Heeft iemand een idee?

Laatst gewijzigd door Richard_AFC; 30-09-09 om 16:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen internet met EDGE, wel met 3G Vennet Orange 1 16-08-10 20:09
Edge/3G disabele zonder SBSettings! xXbijvanckXx iPhone algemeen 0 26-01-10 17:34
Verbruik mobiele netwerk stijgt, zonder EDGE/3G Lorsk8 Archief 13 26-11-09 00:11
T-mobile geen bereik , wel met edge met beltegoed machwestdurp Odido (T-Mobile) 0 28-07-09 20:04
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge tomnijhuis iPhone algemeen 14 29-04-09 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.