//

push vs fetch: wat verbruikt het meeste?

push vs fetch: wat verbruikt het meeste? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Ik wil het net wel graag voor stroomverbruik weten. Moet dat in een nieuw topic, of kan dat ook hier? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-09-09, 18:55
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Ik wil het net wel graag voor stroomverbruik weten.

Moet dat in een nieuw topic, of kan dat ook hier?
Volgens mij gaat hetzelfde op voor data als voor stroomverbruik. Zolang de verbinding met de server goed is zal push minder stroom verbruiken dan fetch, als er onderbrekingen zijn moet push meer pingen en verbruikt dan meer.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-09-14, 22:03
Ver$uZ Motorsport Ver$uZ Motorsport is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 74
Standaard

Hey mijn vriendin heeft een iPhone 5c en kan bij 1 email adres van hotmail niet op push zetten. Enkel fetch of handmatig, diezelfde mail kan ik op mijn iPhone wel op push zetten? Ik heb deze al eens verwijdert en weer geïnstalleerd maar verandert niets...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 15:25
Mobile me : biedt het inmiddels wat het beloofd ? peppe21 iTunes 3 22-12-08 07:11
Iphone display kapot (niet het beeldscherm maar wat het weergeeft) sfenn Archief 7 06-12-08 11:57
Bij het smsen zie ik niet hoeveel letters ik verbruikt heb.. orli Archief 3 23-04-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.