Tijdens gesprek van 3G naar GPRS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vaak tijdens een telefoongesprek gaat de verbinding van 3G naar GPRS. Het gesprek word niet verbroken ofzo, dus dat is wel gek. Het 3G icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdens gesprek van 3G naar GPRS?
Vaak tijdens een telefoongesprek gaat de verbinding van 3G naar GPRS. Het gesprek word niet verbroken ofzo, dus dat is wel gek. Het 3G icoontje linksbovenin veranderd gewoon naar het GPRS icoontje.
Hoe los je dit op en heeft iemand anders dit ook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3G is veel sneller surfen maar als dit naar gprs valt geraakt je internet bijna niet meer vooruit.Als je sowieso al geen internet hebt moet je er niet naar kijken. Het enige dat telt is het aantal blokskes qua bereik . Tis juist;als je geen internet gebruikt op je iphone zet dan best 3G meteen uit. |
|
|||
|
|||
Eh, waar heb je het over. Als ik me niet vergis bel je over het 3G-netwerk of het GRPS-netwerk...
Tijdens het bellen over het 3G netwerk, gaat hij over naar GRPS. Dat is mijn probleem. |
|
||||
|
||||
Je belt over een gsm netwerk. Je data gaat over GPRS of 3G netwerk.
|
|
|||
|
|||
Zonder GRPS of 3G kan ik niet bellen hoor. Hogere kwaliteit via het bellen komt juist door het 3G netwerk.
EDIT: GPRS is trouwens een uitbreiding van het GSM netwerk, en dus geen apart netwerk. 3G is wel een apart netwerk. Laatst gewijzigd door S¡mon; 01-10-09 om 18:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
GPRS zit in je telefoonnetwerk wat zich erin heeft gebouwd hiermee kun je op het netwerk aldus internet ect. niet voor te bellen. 3G is een next gen van het telefoonnetwerk dat vele malen hogere snelheid heeft voor te internet ect. evenals het gprs dit heeft ook geen overeenkomst met het bellen. Uiteindelijk kom je dan op hetzelfde weer neer en dat is dat je telefoonnetwerk geen samenverband is met het internetnetwerk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gesprek valt weg tijdens bellen | Nielsvhulten | iPhone algemeen | 49 | 07-04-11 20:44 |
Iphone schakelt tijdens gesprek over op koptelefoon | MJBVrijmoed | iPhone algemeen | 2 | 17-11-09 11:54 |
tijdens gesprek geen display | crico | iPhone algemeen | 5 | 21-08-08 12:05 |
inkomend gesprek tijdens gebruik van internet??? | schmia | Archief | 1 | 03-04-08 22:46 |
|
|