//

Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug?

Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag Google Calendar via Google Mobile Sync (Exchange) gebruiken, maar dan liefst met dezelfde kleuren op de iPhone als in de webinterface. CalDav ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-10-09, 10:04
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug?

Ik wil graag Google Calendar via Google Mobile Sync (Exchange) gebruiken, maar dan liefst met dezelfde kleuren op de iPhone als in de webinterface. CalDav ondersteunt dat, Exchange helaas niet.

Voor ge-jailbreak-te iPhones schijn je dat zelf alsnog te kunnen regelen:

How to modify iPhone Calendar colors with sqlite3 Chris Carey

Helaas heb ik FW3.1 en de nieuwste baseband op mijn iPhone dus een JB zit er (voorlopig?) niet in...

Ik hoop er omheen te kunnen werken via backup/restore met iTunes.

Met "grep Calendar *.mdinfo" vind ik de bestandsnaam van de SQL database (een .mddata bestand) en met sqlite kan ik de kleuren in de tabellen inzien en aanpassen zoals in de link omschreven. Als ik daarna een restore doe (al dan niet met ook firmware opnieuw installeren), houd ik echter de 5 standaard iPhone agendakleuren en als ik daarvan een backup maak zie ik dat mijn wijzigen in de SQL database verloren zijn gegaan.

Hoe zet ik zo'n aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug dat het wel wordt gebruikt?

(of zet iTunes bij een restore niet het hele bestand terug, maar haalt hij slechts beperkte info uit de SQL database en is dit een mission impossible zonder JB?)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: hoe zet ik muziek op mijn iphone romarome Muziek, foto & video 14 09-01-13 17:03
Hoe zet ik Cydia , installer op mijn Iphone 3G zwono Archief 1 16-03-09 13:46
hoe zet ik nu mijn iphone in dfu bako Archief 1 16-12-08 19:14
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone laura87 iPhone algemeen 5 25-09-08 00:29
hoe zet ik mijn iphone (us) in nederlands ? ranne Archief 2 04-07-08 21:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:30.