//

iphone zonder simkaart?

iphone zonder simkaart? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb zelf een ipod 2G en ga mij iphone 3G (mss 3G S) kopen, maar voor ik dat doe moet ik er zeker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-09, 02:58
jensen jensen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Question iphone zonder simkaart?

hallo, ik heb zelf een ipod 2G en ga mij iphone 3G (mss 3G S) kopen, maar voor ik dat doe moet ik er zeker van zijn dat degene met simlock ook zonder simkaart werken zoals de voorbeeldtelefoons in winkels, hartelijk dank!

Laatst gewijzigd door jensen; 06-10-09 om 20:43. Reden: datum is verlaterd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-09, 04:18
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Zolang hij geactiveerd is, werkt hij gewoon als verijdelde iPod.

Dit had je gegarandeerd kunnen vinden.
  #3  
Oud 04-10-09, 04:30
jensen jensen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard activeren?

wat bedoel je met activeren?
ik dacht dat dat iets met een simkaart was??? ik ben echt wel dom
  #4  
Oud 04-10-09, 12:18
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

een iphone moet je altijd ff activeren via iTunes.
Daarna is het zonder somkaat gewoon een ipod touch idd. Je kan er alles mee behalve bellen en smsen.
Weet alleen niet of die activatie met de simkaart erin moet...dacht het wel.
  #5  
Oud 06-10-09, 20:39
jensen jensen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard

is er iemand die het zeker weet, hoort dat een "hoogbegaafde" simkaart te zijn?
  #6  
Oud 06-10-09, 22:38
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jensen Bekijk bericht
is er iemand die het zeker weet, hoort dat een "hoogbegaafde" simkaart te zijn?
Wat voor vraag is dat toch? JA je iPhone zal werken zonder simkaart NA activatie MET simkaart. Waarom wil je trouwens je iPhone laten werken zonder simkaart? Dan kan je er toch niets mee?
  #7  
Oud 06-10-09, 22:44
jensen jensen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard

omdat de iphone een camera heeft, mooier is, een mute button heeft, kan vibreren, beter vast pakt, het een micro heeft,...
ik ga nu niet heel men lijst opsommen, maar welke simkaart is het nu? gewoon of de bevoegde?

(even offtopic, hoe kom jij eigenlijk aan een jailbreak voor 3.1, ik wil hem ook!)

Laatst gewijzigd door jensen; 06-10-09 om 22:47.
  #8  
Oud 06-10-09, 22:46
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jensen Bekijk bericht
omdat de iphone een camera heeft, mooier is, een mute button heeft, kan vibreren, beter vast pakt, het een micro heeft,...
ik ga nu niet heel men lijst opsommen, maar welke simkaart is het nu? gewoon of de bevoegde?
Als het een officieel simlockvrije iPhone is eender welke simkaart, anders de simkaart van de provider waar je de iPhone hebt gekocht.
Begrijp ik het nu goed dat je je iPhone gaat gebruiken als een iPod touch?
  #9  
Oud 06-10-09, 22:49
jensen jensen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard

ja, eigenlijk wel, maar wil de extra functies en peer to peer enz. en eens ik ermee volledig vertrouwt ben, ga ik hem unlocken (riskant) en dan is het mijn nieuwe telefoontje
  #10  
Oud 06-10-09, 23:07
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jensen Bekijk bericht
ja, eigenlijk wel, maar wil de extra functies en peer to peer enz. en eens ik ermee volledig vertrouwt ben, ga ik hem unlocken (riskant) en dan is het mijn nieuwe telefoontje
Wanneer elke simkaart er in kan, is de telefoon simlock vrij en is een unlock nergens voor nodig. Unlocken doe je om hem simlockvrij te maken, maar dat is ie al dan als elke simkaart er in kan.. Beetje dubbel..

Of bedoel je jailbreaken ?
  #11  
Oud 06-10-09, 23:20
jensen jensen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard

maar de "al geunlockte" zijn duurder, ik ga dus voor de nog gelockte (slim he...) dus...
  #12  
Oud 06-10-09, 23:51
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jensen Bekijk bericht
maar de "al geunlockte" zijn duurder, ik ga dus voor de nog gelockte (slim he...) dus...
dan zit er dus bijvoorbeeld een t-mobile lock (of een andere lock) op en zul je dus een simkaart van de juiste provider moeten hebben

Daarnaast over een andere opmerking van jou: de iPod Touch ondersteund ook peer-to-peer (zowel bluetooth als Wi-Fi)
de iphone is 4x zo duur als de iTouch, 30x zo dik en ook nog eens langzamer, dus ik zou het wel weten maar het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk
  #13  
Oud 07-10-09, 08:23
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
dan zit er dus bijvoorbeeld een t-mobile lock (of een andere lock) op en zul je dus een simkaart van de juiste provider moeten hebben

Daarnaast over een andere opmerking van jou: de iPod Touch ondersteund ook peer-to-peer (zowel bluetooth als Wi-Fi)
de iphone is 4x zo duur als de iTouch, 30x zo dik en ook nog eens langzamer, dus ik zou het wel weten maar het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk
Jij hebt duidelijk een kloon te pakken
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #14  
Oud 07-10-09, 16:17
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Jij hebt duidelijk een kloon te pakken
uhm waar heb jij het over?
  #15  
Oud 07-10-09, 16:28
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
uhm waar heb jij het over?
Zie je niet dat hij een grapje maakte? Hij maakte de grap omdat je zegt dat een iPhone 30x dikker is en dat is hij dus niet, denk dat het de helft meer dikker is dan een iTouch.

Ook een goede reden om een iPhone als iPod touch te gaan gebruiken is om niet elke keer Apple een update uitbrengt er 3,99€ voor te hoeven betalen. Als Apple wil brengen ze elke maand een nieuwe update uit en dan mag jij met je iPod touch elke maand bijna 4€ neertellen voor de nieuwe update zodat je toch maar die laatste games of app's kan draaien. Als Apple dat zou doen, dan zou dat beteken dat je bijna 50€ per jaar neerteld voor een up to date toestel, maar gelukkig doen ze dat (vooralsnog) niet.
Op zich vind ik het geen verkeerde gedachtenlijn om een iPhone als ipod te gaan gebruiken, alleen is het er wat over om een 3GS te kopen en hem alleen maar daarvoor te gaan gebruiken, dan zou ik eerder een twedehandse 3G 16Gb trachten te vinden voor rond de 300€.
  #16  
Oud 07-10-09, 17:19
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Zie je niet dat hij een grapje maakte? Hij maakte de grap omdat je zegt dat een iPhone 30x dikker is en dat is hij dus niet, denk dat het de helft meer dikker is dan een iTouch.
Ah vandaar ik snapte het ff niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ook een goede reden om een iPhone als iPod touch te gaan gebruiken is om niet elke keer Apple een update uitbrengt er 3,99€ voor te hoeven betalen. Als Apple wil brengen ze elke maand een nieuwe update uit en dan mag jij met je iPod touch elke maand bijna 4€ neertellen voor de nieuwe update zodat je toch maar die laatste games of app's kan draaien. Als Apple dat zou doen, dan zou dat beteken dat je bijna 50€ per jaar neerteld voor een up to date toestel, maar gelukkig doen ze dat (vooralsnog) niet.
Op zich vind ik het geen verkeerde gedachtenlijn om een iPhone als ipod te gaan gebruiken, alleen is het er wat over om een 3GS te kopen en hem alleen maar daarvoor te gaan gebruiken, dan zou ik eerder een twedehandse 3G 16Gb trachten te vinden voor rond de 300€.
als ik me niet vergis moet je alleen betalen voor 1.* -> 2.0 en 2.* -> 3.0 en dus over een jaar ook weer van 3.* -> 4.0
dat betekend dus 4 euro, tegen de tijd dat je dan voor je iPod het zelfde hebt betaald als voor een iPhone is de iPod Touch heel erg ouderwets
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone Unlock zonder simkaart? thomassi9 Unlock 25 21-02-11 19:52
iphone synchroniseren zonder simkaart Magalie iTunes 3 24-03-10 22:25
Gebruik Iphone zonder simkaart rayman11 Odido (T-Mobile) 1 30-01-10 17:28
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? rubenpeters Archief 1 04-11-09 20:01
iPhone activeren zonder O2 simkaart duncanjb90 iPhone algemeen 1 26-10-09 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:00.