iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Power-/Sleep-button kapot (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/45106-power-sleep-button-kapot.html)

evmw 28-08-09 13:04

Anders laat je het ff repareren :confused: Die knop zul je nog wel vaker nodig hebben....

jorisvp 28-08-09 13:12

prob is dat die uit states komt.... zullen ze niet happig op zijn om hier te repareren :s

evmw 28-08-09 13:15

Er zijn ook onafhankelijke reparatiebedrijven die reparaties doen buiten garantie om.

Thijzz 01-10-09 22:02

Sleep button kapot/onbetrouwbaar
 
Hoi,

ik zit met een probleempje. Mn Sleepbutton is half ingedrukt en dat zorgt ervoor dat hij soms blijft hangen en dus vraagt of ik de iphone wil afsluiten. Ook reageert hij vaak niet als ik hem indruk. Dat is nog niet zo erg, het grootste probleem is dat hij vaak in mn broekzak uit gaat. Maar naar mijn weten kan de iphone toch niet uit gaan hoe lang je de sleepbutton ook indrukt? Of zit ik er naast?

En weet iemand een oplossing? En/of waar kan ik hem het beste laten maken? Heeft iemand ervaring? Alvast bedankt!

Thijs

Shorty007 02-10-09 19:59

de sleepbutton indrukken heeft idd geen effect aangezien je moet sliden. Dat die in je broekzak uitvalt is dus wel raar. Het kan aan een bepaalde app liggen die je met Cydia geinstalleerd hebt, geen idee welke..
Tja probeer anders es een restore, verhelpt de meeste problemen als je geen reservekopie terugzet.
moet je alleen weer opnieuw een JB uitvoeren mja eigenlijk is het allemaal zo gebeurd dusja.

milan13 05-10-09 10:15

Power Button kapot
 
Als ik mn scherm wil locken en op de power button moet drukken lockt ie niet meer..
Heb niet echt t idee dat de power button kapot is want ik kan de iphone wel gewoon aan en uit zetten.. Maar t is nogal vervelend want als t beginscherm de hele tijd aan staat gaat mn batterij wel heel snel leeg:(..
Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat ik eraan kan of moet doen??
Jullie hulp zou heel erg welkom zijn..

WDS001 05-10-09 10:17

Je hebt een jailbreak? Download even SbSettings in Cydia, daarmee kan je je iPhone locken zonder de powerknop te gebruiken.

milan13 05-10-09 10:22

Ja heb een jailbreak.. en heb ook Sbsettings.. Maar als ik kijk zie ik nergens waar ik mn iphone kan locken.. moet ik dat instellen of aanvinken? Zo ja,waar moet of kan ik dat doen in Sbsettings?
Alvast bedankt..

WDS001 05-10-09 10:24

Even op power drukken (staat bij mij rechts onderaan in SbSettings) en daarna op Lock.

milan13 05-10-09 10:24

Of zou t ook kunnen liggen aan de instellingen? (Supreme Preferences)

milan13 05-10-09 10:34

Hmmm heb t geprobeerd maar hij reageert hier ook niet op..:mad:

milan13 05-10-09 10:40

Heel vreemd maar hij doet t weer...:). In ieder geval heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen te helpen..
Er kan een slotje op:D

patat 08-10-09 13:02

quicklock uit cydia werkt perfect
mijn powerknop is ook stuk

egbertja 30-11-09 13:22

Sleep button defect door vocht...
 
Na hier veel gelezen interessante dingen gelezen te hebben moet ik zelf ook eens hulp inschakelen:

Er is een flinke hoeveelheid water over de bovenkant van mijn telefoon gelopen waardoor de sleepbutton het niet meer doet. Deze wil ik graag zelf vervangen door een nieuwe, of repareren.

Ik heb de telefoon al een keer open gemaakt en de knop zo veel mogelijk schoon gemaakt, maar dat heeft helaas niet geholpen. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de knop weer werkend kan krijgen, of is er iemand die weet waar ik de electronica die achter de knop zit kan kopen?

egbertja 08-12-09 10:46

Niemand? Misschien kent iemand een bedrijf die dit probleem kan verhelpen??

jsx 10-12-09 11:29

Kan je misschien een fotootje sturen?

bzb 18-01-10 14:03

toets defect
 
mijn aan en uit toets (dan wel slaap toets) werkt niet meer, hoe kan ik dit maken? eerst reageerde de toest alleen als ik hem lang indrukte om hem uit te zetten, maar nu kan dat ook niet meer, gelukkig staat tie nog aan

bzb 18-01-10 18:10

als hij ooit uitvalt, gaat hij dan vanzelf weer aan als ik hem in de lader doe?

kuotje 18-01-10 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bzb (Bericht 406424)
als hij ooit uitvalt, gaat hij dan vanzelf weer aan als ik hem in de lader doe?

ja dan gaat ie automatisch weer aan.

bzb 19-01-10 11:44

Is er iemand die weet hoe ik het kan maken? Zit er ergens iets los(connector) of wie weet een goed adres in Arnhem waar ik hem kan laten maken? (voor weinig)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.