iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Gmail via push werkt niet meer goed (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/45125-gmail-via-push-werkt-niet-meer-goed.html)

Ciao 05-10-09 13:30

Gmail via push werkt niet meer goed
 
Sinds vandaag komen er geen emails meer op mijn iphone binnen.

Gisteravond werkte alles nog naar behoren, maar sinds vanochtend komen de mails wel binnen op mijn internetaccount, maar niet meer via push (exchange-methode). Voor zover ik weet heb ik niets veranderd aan wat voor instellingen dan ook..

Hebben meerdere mensen dit probleem en eventueel een oplossing?

Bij voorbaat dank!

Ciao

Michel15 05-10-09 13:32

Misschien ligt het wel aan Google

Als jij zeker weet dat je niks hebt aangepast, zou ik niet gaan rommelen in je instellingen.
Misschien werkt het straks weer.

Ciao 05-10-09 13:42

Laten we het hopen! Ik wacht het rustig af..

JulioRicardo 05-10-09 16:09

Hier werkt het met een vertraging van meer dan 20 min. Heb hier al last van sinds vrijdag.

Michel15 05-10-09 16:12

Werkt bij mij goed.

Ik hoor eerder een pling op mijn iPhone dan een melding op de site zelf

JulioRicardo 06-10-09 16:00

Het lijkt hier sinds vandaag weer foutloos te werken.

Ciao 07-10-09 11:48

Bij mij werkt nu plots ook weer goed.
Geduld is inderdaad een schone zaak

El_Diablo 07-10-09 23:04

Hoe is dit goed in te stellen?

XIII 07-10-09 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo (Bericht 362379)
Hoe is dit goed in te stellen?

Mail, Calendar, & Contacts Setup : Set Up Your iPhone or iPod Touch - Mobile Help

markmg 08-10-09 19:22

re
 
Ik ontvang sinds vandaag geen push meer, maar dan met mobile me

niks aangepast gister werkte het nog, iphone ge-reboot maar werkt ook niet...

iemand een idee wat het kan zijn? ik was zo blij met mobile me :(

vwfr 09-10-09 20:32

Bij mij werkt push/mail ook sinds vandaag niet meer, kan niets meer ontvangen en versturen.

markj 10-10-09 13:10

Hier hetzelfde probleem. Zonder ook maar iets te veranderen is na bijna 1 week wel goed werken de push functie ook kaduuk. Helaas helaas, en die hacks hierboven genoemd werken allen niet.
Aangezien het bij andere mensen wel goed werkt, is het geen probleem van MobileMe en ligt het dus aan m'n iPhone. Maar waarom het dan eerst een week wel goed heeft gewerkt en nu ineens niet meer is mij een raadsel..

--
Voor de duidelijkheid, tussen dat push wel werkte en het moment dat push ermee ophield te werken heb ik geen updates of andere aanpassingen aan m'n telefoon verricht!
Nieuwe vraag: zou het kunnen komen dat Push niet meer werkt door een app geïnstalleerd via Cydia?
--

Na lang proberen, instellingen aanpassen en rotzooien werkt het pushen ineens weer!
Ik heb geen idee waarom of door welke verandering het nu wel werkt.

Als tip wil ik geven: zet alle push knopjes op OFF, zet je iPhone uit en start hem daarna weer, zet vervolgens alle push knopjes weer op ON en eventueel nog een herstart. Volgens mij werkte het na dat trucje bij mij namelijk weer!
Andere tip die ik nog niet heb geprobeerd maar wel van plan was als het niet werkte; je MobileMe account van je iPhone verwijderen, herstarten en dan je MobileMe account opnieuw toevoagen op je iPhone.

Succes!

robje76 13-10-09 22:16

heb ik de laatste tijd ook erg last van. Vandaag werkt hij ook niet meer bij mij. Ga het bovenstaande proberen

DKKKK 02-11-09 12:30

Gmail heeft via Exchange altijd prima gewerkt bij mij, tot een paar dagen geleden. Krijg nu geen push meer, als ik handmatig ga kijken haalt 'ie de mail wel binnen. Versturen van mail lukt wel. Als ik dit topic zo lees is het nogal willekeurig en is er geen duidelijke oplossing voorhanden?

Edit: Eeeeen hij doet het weer. Ik had dat ook al met Wi-Fi. Dat deed het niet, ik poste er een bericht over in een ander topic en even later werkte het weer. Fantastisch forum dus! Alleen posten is genoeg ;)

JulioRicardo 02-11-09 20:25

Afgelopen week werkte de push mail bij mij niet meer. Van alles geprobeerd, maar de enige manier om de boel weer aan de praat te krijgen was:
1. Google Exchange account verwijderen
2. iPhone herstarten
3. Account opnieuw instellen: zie Google Mobile

Daarna werkte alles weer vlekkeloos.

genny 03-11-09 11:56

heb alles geprobeerd maar geen succes :( geduld dan maar ? :p

Michel15 03-11-09 12:26

Ik heb het ook, probleem zal dus bij Google liggen.

Als het werkt na opnieuw installeren, dan lijkt me dat toeval.

fortes777 03-11-09 12:43

Is dit ook voor gmail?? Ik heb gmail namelijk ingesteld middels de optie googlemail en dus geen exchange server.

genny 03-11-09 12:48

ik had zowel gmail als hotmail via push geactiveerd maar beide werken niet meer.
ik had gmail eerst via google mail en nu via exchange erin gezet, na een tip van hier boven ergens, maar ook dat werkt niet ...
ik zie 1 seconde en wit schermpje en dan wordt het weer zwart.
hij maakt overigens wél verbinding maar ik zie niets ....... :(

ok ............ ik heb vandaag (en gisteren en eergisteren) een paar x het account gewist en opnieuw geïnstalleerd, mn iphone een paar x aan en uit gedaan en nu doet gmail t gewoon weer en heb ik ook geen zwart schermpje meer ...... en kep er ook niet eens reiki op uitgeoefend

Mike2000 03-11-09 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 362403)


Ingesteld via deze beschrijving en het werkt als een trein.
Soms met een kleine vertraging van een paar minuten maar soms ook binnen enkele seconden de mail binnen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.