//

Na 3.1 update, alles op de iphone van mijn vriendin kwijt!

Na 3.1 update, alles op de iphone van mijn vriendin kwijt! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) G'morgen, ik heb gisteren voor mijn vriendin 3.1 er op gezet (ik had hem al wat langer, en had geen problemen, dus ik dacht dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-09, 11:59
wverveer wverveer is offline
• iOS 4.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 23
Standaard Na 3.1 update, alles op de iphone van mijn vriendin kwijt!

G'morgen,

ik heb gisteren voor mijn vriendin 3.1 er op gezet (ik had hem al wat langer, en had geen problemen, dus ik dacht dat kan wel)

Alleen nadat hij hem er op had geinstalleerd, was hij opeens leeg....zoals ik hem nieuw had gekregen alle contacten, apps en fotos enzo weg..

vervolgens op herstellen gedrukt...maar daar werd het niet veel beter van...


Bewaard de reservekopie geen fotos/contacten enzo.. als dat niet staat aangevinkt bij synchroniseren?

En wat zou ik er verder nog aan kunnen doen..

-----
Misschien nog iets, wat wel voor het probleem gezorgd zou kunnen hebben..

Ik heb vantevoren ingelogd met mijn vriendins account...
en dat stond ook goed...

maar toen ik vanochtend keek...stond mijn account weer geactiveerd??
----

Ik heb al alle reservekopieen erop gegooid, en ook met alle mogelijkheden qua onze 2 account,maar iedere keer geeft hij de standaard apps aan, en niks meer..

wat zou ik nog meer kunnen doen..

Mijn vriendin wordt er niet gelukkig van, alle contacten opnieuw invoeren, alle fotos kwijt, en dan nog de apps...

die zou ik toch zoiezo in combinatie met het itunes -account moet kunnen ophalen?

Zou het wellicht kunnen komen, doordat de kopie van 3.0 is en dat de iphone nu 3.1 heeft?



ps. als je mobileme hebt, heb je dan geen last van zulke dingen, als het kwijt zijn van contacten / fotos enzo?

als ik hem ooit weer 100% krijg, mag ik hem nooit meer updaten van mijn vriendin...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-09, 13:30
deKevster's schermafbeelding
deKevster deKevster is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Papendrecht
Berichten: 106
Standaard

Heb je geupdate terwijl je op een andere pc zat? Als je namelijk op een andere pc geupdate heb dan de pc waarmee je normaal je iPhone mee synchroniseerd dan verlies je al je gegevens.
__________________
iPhone 6 PLUS - 16GB - FW: 8.3
  #3  
Oud 06-10-09, 14:37
wverveer wverveer is offline
• iOS 4.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 23
Standaard

nee, dat niet, ik doe dat altijd op dezelfde pc...

ik zit alleen al te tobben met die 2 accounts...

ik zou beter 2 verschillende account werkomgevingen kunnen aanmaken, zodat het ook niet per ongeluk gebeurd...

maar deze kopie herstellen met welke account ik ook probber, doet niks, iedere keer weer dezelfde standaard apps (degene die er al standaard op worden gezet)

Wat moet je eigenlijk merken als hij de kopie er goed opzet, hoe kan je checken of alles er weer goed opstaat...

als de apps en contacten puur via de itunes gaan, is wellicht een kwestie van voortaan aanvinken en synchroniseren...

maar het blijft gek, dat na een software update alles weg is, toch?
  #4  
Oud 06-10-09, 16:01
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Off tropic: Ik ben het helemaal met je vriendin eens je zult maar zo'n vriend hebben die je iphone effe gaat updaten en dan hem helemaal schoon terug geeft.


On tropic: Volgens mij heb je inderdaad een soort van online opslag, die je email instellingen, berichten, contacten,foto's bewaard.

Voor mensen die echt niet zonder deze gegevens etc kunnen is het inderdaad handig om dit aan te schaffen.
  #5  
Oud 06-10-09, 17:00
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wverveer Bekijk bericht
G'morgen,

ik heb gisteren voor mijn vriendin 3.1 er op gezet (ik had hem al wat langer, en had geen problemen, dus ik dacht dat kan wel)

Alleen nadat hij hem er op had geinstalleerd, was hij opeens leeg....zoals ik hem nieuw had gekregen alle contacten, apps en fotos enzo weg..

vervolgens op herstellen gedrukt...maar daar werd het niet veel beter van...


Bewaard de reservekopie geen fotos/contacten enzo.. als dat niet staat aangevinkt bij synchroniseren?

En wat zou ik er verder nog aan kunnen doen..

-----
Misschien nog iets, wat wel voor het probleem gezorgd zou kunnen hebben..

Ik heb vantevoren ingelogd met mijn vriendins account...
en dat stond ook goed...

maar toen ik vanochtend keek...stond mijn account weer geactiveerd??
----

Ik heb al alle reservekopieen erop gegooid, en ook met alle mogelijkheden qua onze 2 account,maar iedere keer geeft hij de standaard apps aan, en niks meer..

wat zou ik nog meer kunnen doen..

Mijn vriendin wordt er niet gelukkig van, alle contacten opnieuw invoeren, alle fotos kwijt, en dan nog de apps...

die zou ik toch zoiezo in combinatie met het itunes -account moet kunnen ophalen?

Zou het wellicht kunnen komen, doordat de kopie van 3.0 is en dat de iphone nu 3.1 heeft?



ps. als je mobileme hebt, heb je dan geen last van zulke dingen, als het kwijt zijn van contacten / fotos enzo?

als ik hem ooit weer 100% krijg, mag ik hem nooit meer updaten van mijn vriendin...
Mobile Me zorgt inderdaad voor een backup van je contacten en agenda's, en eventueel ook foto's. Ik vind het de 79 euro per jaar wel waard. Informatie is meer waard dan mijn telefoon zelf. :-/ Bovendien moet je bij een papieren Success agenda (bijvoorbeeld) ook elk jaar een vulling kopen voor ongeveer een gelijk bedrag...
  #6  
Oud 06-10-09, 19:46
wverveer wverveer is offline
• iOS 4.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 23
Standaard

ja, ik zat ook al sterk te denken aan mobileme, en gelijk dan maar het family pakket,
1 voor mijn vriendin en 1 voor mij..

Maar is er geen mogelijkheid meer om haar contacten en foto's terug te krijgen op de iphone?

als ik bij toon account kijk, zie ik wel alle aangeschafte apps, dus die moet ik zoiezo terug krijgen,..

maar die contacten en fotos moeten toch ergens zijn...kan ik niet zoeken op de pc. naar lost iphone files ofzo...of is het een puur ingepakt pakketje...
  #7  
Oud 16-05-10, 21:01
aim aim is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

hoi,
ik heb spijtig hetzelfde probleem, ik ging mn iphone gisteravond updaten naar 3.1.3 versie. en toen is alles eraf gegooid. moest ik hem 10 x opnieuw aan mn computer hangen. na 20 x eraan gezeten te hebben zitten een aantal van mijn apps er weer op. maar... ben al mn nummers en smsjes en agenda dingen kwijt.. nu is het zo dat ik de vorige keer dat ik een nieuwe iphone kreeg prima gegaan ik deed mn iphone erin en mn oude smsjes en al mijn nummers zaten weer in mn iphone (3GS trouwens) en nu kan ik dat nergens terugvinden in iTunes, mijn reserviekopie die ik laatst had gemaakt!
kan iemand me helpen hoe dit moet?
dit is zo balen moet ik weer 300 telefoon nummers erin gaan zetten en emailadressen..
alvast bedankt!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 20-07-10 07:07
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 19-07-10 23:49
Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ... Mabel iTunes 2 27-06-10 12:31
Alles kwijt na update naar iOS 4 Timgio iTunes 1 21-06-10 22:03
van 2.2.1 jb -> 3.0 en alles kwijt [HELP] MeTeeJ iPhone algemeen 2 19-06-09 11:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.