//

Kan geen bookmarks op iPhone toevoegen

Kan geen bookmarks op iPhone toevoegen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem dat ik op mijn iPhone geen bookmarks kan toevoegen. Hij geeft in Safari maar twee opties in plaats van drie. Dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-09, 13:19
AssyriskaFF's schermafbeelding
AssyriskaFF AssyriskaFF is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 32
Standaard Kan geen bookmarks op iPhone toevoegen

Ik heb een probleem dat ik op mijn iPhone geen bookmarks kan toevoegen.
Hij geeft in Safari maar twee opties in plaats van drie. Dat is dus al niet goed.

Ik krijg alleen de opties Voeg bladwijzer toe en Zet in beginscherm ( ik weet er moet er nog een zijn volgens mij dat je het kunt mailen ofzo?). Welke ik ook gebruik hij zet de pagina niet bij mijn andere bookmarks.

Ik kan de bookmarks alleen op het SB zetten. Ik heb Winterboard en Categories geinstalleerd.

Het is irritant omdat ik geen zin heb om mijn favorieten te synchroniseren met mijn favorieten op de PC. Daar staan te veel websites die ik op mijn iPhone niet kan bekijken en ook niet ga bekijken.

Iemand wellicht met hetzelfde probleem? Wordt er beetje gek van.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-09, 13:22
AssyriskaFF's schermafbeelding
AssyriskaFF AssyriskaFF is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 32
Standaard

Heb de oplossing gevonden. Ik gebruik de Mail app niet en die had ik dus verborgen via Spoof en Categories.

Oplossing is hier:

This applies if you have a jailbroken phone, and you are using the "categories" app or other to hide some icons...

Just unhide the "mail" app and your bookmarks will work like they are supposed to.

For whatever reason, when the mail app icon is hidden, it does what you described before (I have only seen it happen in firmware 3.0)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan geen sources toevoegen cydia stefaaaan Jailbreak apps en thema's 7 27-02-11 18:14
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! marco1976 iPhone algemeen 0 21-08-10 22:15
nieuwe iphone en kan geen apps toevoegen I_Richard iPhone Apps 2 20-11-09 10:49
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone dnootenboom Archief 16 19-11-09 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.