iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   scherm reageert niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/45210-scherm-reageert-niet.html)

bakvis 06-10-09 17:23

scherm reageert niet
 
Sinds een paar weken heb ik problemen met mijn iphone scherm.
Mijn vraag is of dit door software matig is of aan de hardware ligt.

Het scherm is namelijk vorige keer door Fixsupport vervangen. Ik kreeg het toestel terug en toen begonnen de problemen.
Ik heb echter ook de softwareupdate 3.1 gedaan, en weet dus niet of het aan deze update ligt of dat het ergens fout is gegaan bij het vervangen van het scherm.

Mijn Iphone heb ik na de schermvervanging weer teruggestuurd vanwege deze schermproblemen en een simkaart die niet werd herkend.

Nu heb ik hem dus terug maar de schermproblemen blijven zich voordoen.
Soms doet ie het wel, soms ook niet, en wanneer wel/niet is totaal niet te voorspellen. De zijknoppen werken wel, en soms helpt het om de aan/uit knop in te drukken en dan weer het scherm in te schakelen.
Ik word er momenteel wel echt doodmoe van, want soms kan ik geeneens een gesprek beantwoorden omdat het scherm niet wil reageren.

Moet ik hem nu alweer terugsturen naar fisxupport of moet een software update 3.2 eventueel problemen verhelpen.
begreep dat meer mensen deze klachten hebben?

evmw 06-10-09 17:31

Als het scherm direct na een restore nog niet goed functioneert is het een hardware probleem.

bakvis 06-10-09 17:36

Ik heb hem denk ik al 4 keer restored (inmiddels nu ook met jailbreak maar dat maakt niet uit wat betreft het schermprobleem)
Ik krijg dus mijn iphone van Fixsupport gewoon nogsteeds kapot terug?
ze hadden het probleem zeker wel bij gebruik gezien want het gebeurd echt wel 1x in de 5 minuten. word er echt gek van!
Had eigenlijk gehoopt op een softwarematig probleem, want kan mijn iphone niet weer missen...

evmw 06-10-09 18:20

Zijn het bepaalde plekken die niet werken of is dat willekeurig en zijn ook de momenten waarop het gebeurd willekeurig?

bakvis 06-10-09 20:06

er is totaal geen pijl op te trekken, dat maakt het ook zo vervelend, je weet nooit of ie het wel of niet doet.
Verder is het niet een plek in het scherm, het hele scherm werkt dan niet....

jumea 11-10-09 11:11

Hoi bakvis,
het probleem lijkt inderdaad softwarematig. Is het toestel gehacked? Dit probleem komt dan wel eens vaker voor, waarschijnlijk komt dit door een niet juiste app. Probeer het toestel te herstellen in iTunes. Zet niet de reservekopie terug maar probeer het toestel eerst eens een poosje. Ik denk dat je dan geen problemen meer hebt.

bakvis 11-10-09 12:17

dat al allemaal geprobeerd. Ook alle programma's weggelaten maar dan gebeurt het ook. Inmiddels contact gehad met fixsupport, hij gaat toch terug...
bedankt voor je reactie!

zwiggelbig 11-10-09 12:47

Hey ik heb dit probleem ook maar bij mij kan itunes de telefoon niet meer vinden...

bruut72 12-10-09 17:40

ik ook
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bakvis (Bericht 364042)
dat al allemaal geprobeerd. Ook alle programma's weggelaten maar dan gebeurt het ook. Inmiddels contact gehad met fixsupport, hij gaat toch terug...
bedankt voor je reactie!

Ben wel benieuwd naar de afloop. Ik heb excact dezelfde verschijnselen en ook een nieuw scherm van fixsupport.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.