//

Wis alle inhoud en instellingen (3GS)?

Wis alle inhoud en instellingen (3GS)? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zoals bijna iedereen hier zit ik voorlopig niet te wachten op een upgrade naar 3.1. Nu heb ik was het al tijd voor een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-09, 19:45
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard Wis alle inhoud en instellingen (3GS)?

Hoi,

Zoals bijna iedereen hier zit ik voorlopig niet te wachten op een upgrade naar 3.1. Nu heb ik was het al tijd voor een restore, maar na het gekloot met Copytrans vandaag werkte mn ipod functie niet echt meer.

Nu dacht ik, restoren kan alleen naar 3.1, maar de inhoud wissen en instellingen herstellen zou 3.0 moeten behouden, aangezien de usb kabel er niet eens in gaat.

Nu krijg je op de 3G een mooie voortgangsbalk te zien als je dit doet, maar op de 3GS heb ik het algelopen uur alleen een apple logo in het scherm. Het klopt wel dat dit heel lang duurt.

Heeft iemand ervaring met dit verschil tussen de 3G/3GS (wel of geen voortgangsbalk?)

Alvast bedankt!

PS: Toestel zit niet in een loop, dus zou het goed gaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-09, 19:52
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Hoi,

Zoals bijna iedereen hier zit ik voorlopig niet te wachten op een upgrade naar 3.1. Nu heb ik was het al tijd voor een restore, maar na het gekloot met Copytrans vandaag werkte mn ipod functie niet echt meer.

Nu dacht ik, restoren kan alleen naar 3.1, maar de inhoud wissen en instellingen herstellen zou 3.0 moeten behouden, aangezien de usb kabel er niet eens in gaat.

Nu krijg je op de 3G een mooie voortgangsbalk te zien als je dit doet, maar op de 3GS heb ik het algelopen uur alleen een apple logo in het scherm. Het klopt wel dat dit heel lang duurt.

Heeft iemand ervaring met dit verschil tussen de 3G/3GS (wel of geen voortgangsbalk?)

Alvast bedankt!

PS: Toestel zit niet in een loop, dus zou het goed gaan?
is het letterlijk een uur? dan is hij waarschijnlijk vastgelopen, voor de zekerheid nog ff wachten en daarna home- en lockknop tegelijk ingedrukt houden totdat de iphone herstart
  #3  
Oud 06-10-09, 19:58
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Dit klopt gewoon als ik me niet vergis. Wis inhoud en instellingen betekent ook letterlijk dat het alle inhoud en instellingen gaat wissen. Met inhoud dus ook al je muziek, apps etc.
  #4  
Oud 06-10-09, 20:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Inderdaad, er wordt ook aangegeven dat dit een uurtje kan duren. Volgens mij is het wel zo dat je hierna het 'connect to iTunes' scherm krijgt en je alsnog zal moeten updaten of herstellen met een 3.0 firmware indien mogelijk.
  #5  
Oud 06-10-09, 20:12
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Tis over en sluiten.
Hij hing in een loop, dus heb DFU restore geprobeerd.
Error 1604, volgens mij een hint over een loop toch?
  #6  
Oud 06-10-09, 20:15
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Update and restore alert messages on iPhone and iPod touch
hier staat je error tussen
  #7  
Oud 06-10-09, 20:46
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Ja heb al het een en ander gekloot, toestel draait inmiddels (helaas) op 3.1.
Nu wachten op Geohot overmorgen, ik mis mn jailbreak nu al.

@libia
Hij staat er inderdaad tussen, op die pagina was ik al geweest. Uiteindelijk na het uitzetten van de firewall begon ie ineens te restoren.
Jammer van me smsjes
Heb wel een backup van bite en de normale client gemaakt, maar dit blijkt allemaal niet zo makkelijk te werken.
  #8  
Oud 06-10-09, 21:07
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Ja heb al het een en ander gekloot, toestel draait inmiddels (helaas) op 3.1.
Nu wachten op Geohot overmorgen, ik mis mn jailbreak nu al.

@libia
Hij staat er inderdaad tussen, op die pagina was ik al geweest. Uiteindelijk na het uitzetten van de firewall begon ie ineens te restoren.
Jammer van me smsjes
Heb wel een backup van bite en de normale client gemaakt, maar dit blijkt allemaal niet zo makkelijk te werken.
Vervelend! Ik hoop trouwens ook dat die tool snel uit komt, kan ik eindelijk ook naar 3.1
  #9  
Oud 06-10-09, 21:39
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Ik ga mn keiharde best doen alles weer in orde te krijgen.
Over het algemeen zit er na een restore toch ruim 24 uur werk om
alles weer enigzins naar mn smaak te krijgen.

Google push contacten werkt trouwens echt perfect, binnen een paar
minuten "zijn" je contacten ineens terug

Ironie: Ik zocht een crack die uiteindelijk tot het overleiden van mn windows installatie heeft geleden. Zit nu even in ubuntu, dat werkt tenminste altijd.
Zo overleiden je pc en je iphone op 1 dag. Ben ik blij dat mn iphone weer up and running is voordat windows overleed?

Als ik alle geruchten mag geloven komt de jailbreak overmorgen?
  #10  
Oud 22-02-11, 15:56
pokeron007 pokeron007 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Hoi,

Zoals bijna iedereen hier zit ik voorlopig niet te wachten op een upgrade naar 3.1. Nu heb ik was het al tijd voor een restore, maar na het gekloot met Copytrans vandaag werkte mn ipod functie niet echt meer.

Nu dacht ik, restoren kan alleen naar 3.1, maar de inhoud wissen en instellingen herstellen zou 3.0 moeten behouden, aangezien de usb kabel er niet eens in gaat.

Nu krijg je op de 3G een mooie voortgangsbalk te zien als je dit doet, maar op de 3GS heb ik het algelopen uur alleen een apple logo in het scherm. Het klopt wel dat dit heel lang duurt.

Heeft iemand ervaring met dit verschil tussen de 3G/3GS (wel of geen voortgangsbalk?)

Alvast bedankt!

PS: Toestel zit niet in een loop, dus zou het goed gaan?

Ja klopt bij mij duurt het nu al een dag en er komt een apple scherm met een laad rondje en hij word wit en flitst dan weer naar een apple teken! help me alsjeblieft. ik snap er niks van!

ps. uitzetten kan niet want dan gaat hij weer naar een apple teken.
pps. ik heb ipod touch 4g
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wis alle inhoud en instellingen, ook OS? DaMeastro iPhone algemeen 6 04-11-10 20:57
Herstel alle inhoud en instellingen. The Unbelievable iPad algemeen 3 28-07-10 14:13
iPhone 3GS: alle inhoud en instellingen gewist Jacsnuit Unlock 0 29-03-10 23:53
Wis alle inhoud en instellingen hey69 iPhone algemeen 9 29-03-10 17:30
iPhone 1e gen.: Problemen na "Wis alle inhoud en instellingen" MartinZ Unlock 12 10-10-09 07:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.