//

FW 3.1

FW 3.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een paar dagen terug een iphone 3g 16gb gekocht van een gast en deze werkte perfect. Maar al zijn telefoonnr's , berichten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-10-09, 23:44
hanzieboy7 hanzieboy7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard FW 3.1

Hallo,

Ik heb een paar dagen terug een iphone 3g 16gb gekocht van een gast en deze werkte perfect. Maar al zijn telefoonnr's , berichten enzo stonden erop.. Ben ik zo slim geweest om te restoren en de 3.1 firmware erop te plaatsen. Deze is een gsm uit Nederland en ik woon zelf in Belgie.. Het enigste wa ik nu zie is een usb kabel met een itunes logo. Wat nu?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-09, 08:52
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Er zat waarschijnlijk een T-Mobile simlock op. Zag je of de iphone gejailbreaked was??? Zag je Cydia op je Springboard staan ergens???
Als dit het geval is, dat er een T-Mobile simlock opzit, kun je er voorlopig niet mee bellen :s Er is wel 1 deze dagen een jailbreak denk ik voor de 3GS, 3.1, maar een unlock is er nog niet.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-10-09 om 09:08. Reden: typo ;-)
  #3  
Oud 09-10-09, 09:45
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Er staat geen melding dat hij geactiveerd moet worden door er een SIM in te doen? Wat je nu beschrijft kan namelijk een recovery mode scherm of een activatie scherm zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.