iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone licht automatisch op, zonder het indrukken van de power button. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/45392-iphone-licht-automatisch-op-zonder-indrukken-de-power-button.html)

stijn_timmermans 09-10-09 11:19

Iphone licht automatisch op, zonder het indrukken van de power button.
 
Is iemand bekend met het volgende probleem. Mijn Iphone (1st gen 3.0) licht zonder dat ik hem aanraak om de minuut op, alsof ik op de power button druk. Hierdoor gaat de batterij nog maar een halve dag mee.
Alvast bedankt

OiP 09-10-09 17:15

Even een harde reset proberen? Eventueel ook restore?

DutchEvil 09-10-09 19:26

Dit heb ik ook wel eens, alleen dan als hij aan stroom zit..

Artey 09-10-09 22:45

Dit heb ik tegenwoordig ook regelmatig! Ik denk sinds FW 3.0 of 3.1. Sterker nog, bij mij licht hij uit zichzelf plots op, dan 2 seconden later terug naar sluimerstand, 2 sec later weer licht en dan weer sluimerstand. En zo herhaalt hij dit wel minuten lang als ik er niet aankom...

ButcherJF 10-10-09 06:57

Lijkt me een softwarematig probleem. Als een harde reset niet helpt, dan zou een restore dat wel moeten doen. Zet daarna niet de backup terug, want dan komt ook deze oude fout weer mee. Denk wel om je belangrijke gegevens als contacten e.d.

acamphuis 10-10-09 14:43

ik heb dit probleem ook, maar hoe kan ik de iphone dan restoren zonder een reservekopie erin te zetten maar toch mijn smsjes en notities terug te krijgen? contacten, muziek en foto's synchroniseert mijn computer dat snap ik wel, maar hoe behoud ik mijn smsjes en notities?

habbofouad 21-12-09 16:13

iphone gaat niet uit en nog een probleem!
 
Hallo,

Mijn IPhone gaat niet meer uit als ik slide doe gaat ie over 2 seconden van zelf aan ?????
heb al 3 keer gerstored ook hard reset etc etc..
heb ook nog een probleem met mijn lock als ie op lock staat daan schrikt hij elke minuut dus licht gaat aan en over 5 seconden weer uit :S? mijn batterij gaat erg snel op door dit hoe kan ik dit oplossen ,aub HELP ben al maand bezig ..

habbofouad 22-12-09 19:21

ik heb ook regelmatig dat probleem maar ik kan dat niet oplossen al 3 keer gerstored en hard reset enzo ..

kal_el 22-12-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door habbofouad (Bericht 396425)
ik heb ook regelmatig dat probleem maar ik kan dat niet oplossen al 3 keer gerstored en hard reset enzo ..

heb ik ook gehad, toen maar binnengegeven en nieuwe gekregen, volgens mij maakt er iets contact dat geen contact mag maken.
Misschien in je Connector? want heb dat nu 1 keer gehad op mijn andere, en der zat een prop in mijn connector..

habbofouad 23-12-09 14:36

wat is connector dat is toch waar de oplader ingaat?
en ik heb namelijk nog een probleem dat is als ik mijn iphone uit doe start ie na 2 sec vanzelf weer op :S dit moet egt opgelost worden vooral dat standby probleem

habbofouad 23-12-09 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door habbofouad (Bericht 395934)
Hallo,

Mijn IPhone gaat niet meer uit als ik slide doe gaat ie over 2 seconden van zelf aan ?????
heb al 3 keer gerstored ook hard reset etc etc..
heb ook nog een probleem met mijn lock als ie op lock staat daan schrikt hij elke minuut dus licht gaat aan en over 5 seconden weer uit :S? mijn batterij gaat erg snel op door dit hoe kan ik dit oplossen ,aub HELP ben al maand bezig ..

kan iemand me nog please helpen want ik denk dat ik software matig is ,
iets wat ik kan doen met ssh ofzo

kal_el 23-12-09 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door habbofouad (Bericht 396763)
wat is connector dat is toch waar de oplader ingaat?
en ik heb namelijk nog een probleem dat is als ik mijn iphone uit doe start ie na 2 sec vanzelf weer op :S dit moet egt opgelost worden vooral dat standby probleem

ja, dat is waar de oplader ingaat.
wat ik zou doen is eens herstellen en geen reserve kopie terugzetten.
Blijven je problemen, dan zit je wss met een hardware probleem.

Bomans 23-12-09 15:29

https://forum.iculture.nl/images/icons/icon2.gifTopics samengevoegd. Je stelt hier ook je vraag. Een nieuw topic beginnen is dan overbodig.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door habbofouad (Bericht 396765)
kan iemand me nog please helpen want ik denk dat ik software matig is ,
iets wat ik kan doen met ssh ofzo


Je zegt dat je al een restore hebt gedaan. Zet je dan ook een backup terug? Zoja, probeer dan eens om na een restore aan te melden als nieuwe iPhone en geen backup terug te zetten. Waarschijnlijk zit de fout ook mee in je backup.

habbofouad 23-12-09 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 396778)
https://forum.iculture.nl/images/icons/icon2.gifTopics samengevoegd. Je stelt hier ook je vraag. Een nieuw topic beginnen is dan overbodig.




Je zegt dat je al een restore hebt gedaan. Zet je dan ook een backup terug? Zoja, probeer dan eens om na een restore aan te melden als nieuwe iPhone en geen backup terug te zetten. Waarschijnlijk zit de fout ook mee in je backup.

ik had de back-up niet terug gedaan, maar deed het alsnog niet en(wilde niet uit starte vanzelf weer opnieuw) en toen deed back up weer terug.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.