//

OS 3.1.2 Nog steeds Coma mode?

OS 3.1.2 Nog steeds Coma mode? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag slechts één keer dat het scherm niet reageerde. Volgens mij. Ja, wat vaag, maar was er even niet alert op. Maar tot nog toe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 21-11-09, 21:23
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Vandaag slechts één keer dat het scherm niet reageerde. Volgens mij. Ja, wat vaag, maar was er even niet alert op. Maar tot nog toe LIJKT het beter te gaan.
Het is jammer dat we er niet meer over lezen, want des te meer mensen met deze problemen, des te eerder zal de firmware aangepakt worden lijkt mij.....

Edit : het is inmiddels maandag en tot op heden (knock on wood) géén problemen meer gehad. Uiteraard zal ik hier een bericht plaatsen als er toch weer problemen optreden, maar op dit moment denk ik dat de workaround toch werkt.

Laatst gewijzigd door mvveelen; 23-11-09 om 09:35.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 23-11-09, 22:06
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Ik heb na lange tijd terug mijn Wi-Fi aangezet, en ja hoor, de problemn waren onmiddelijk terug. Nu heb ik Wi-Fi aangezet, de taal op engels, en de iPhone herstart, en het probleem lijkt ook hier veel beter. Even kijken wat het geeft. Het zou alleszins een betere oplossing zijn dan Wi-Fi uitzetten.
  #103  
Oud 23-11-09, 22:09
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Heb vandaag 2 keer gehad dat het toestel niet reageerde op aanraking van het scherm. Heb Wi-Fi aan staan en eigenlijk ben ik ook niet voornemens om dat uit te zetten. Ik kan er zo wel mee leven, al zou ik een nieuwe firmware meer dan waarderen..........
  #104  
Oud 24-11-09, 23:48
weespermop11 weespermop11 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

mijn ging in coma (zwart) tijdens het herstellen kreeg error in scherm van pc door onbekkende fout niet te herstellen vo;gens itunes .wat nu ik denk dat batterij geheel leeg gegaan tijdens update wat nu ?????
  #105  
Oud 25-11-09, 07:32
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door weespermop11 Bekijk bericht
mijn ging in coma (zwart) tijdens het herstellen kreeg error in scherm van pc door onbekkende fout niet te herstellen vo;gens itunes .wat nu ik denk dat batterij geheel leeg gegaan tijdens update wat nu ?????
Ik kan me sterk vergissen, maar dit is niet de zgn. coma mode zoals we hier bedoelen. Dit is een nieuw / ander probleem voor misschien zelfs wel een nieuw topic. Modje ?

Ik denk dat je de iPhone in ieder geval eens aan de lader moet hangen en dan de iPhone dmv. de aan/uitknop + homeknop in te drukken (wachten tot beeldscherm even kort flitst), vervolgens de aan/uit knop loslaten en de homeknop ingedrukt houden. Hierna de USB kabel erin doen en wachten tot iTunes het toestel herkent in recovery mode. Lukt dit niet, dan nog een paar keer proberen, vaak lukt het dan wel. Indien dit lukt wordt de iPhone hersteld.
  #106  
Oud 25-11-09, 09:05
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

De Engelse taal instel methode heeft slechts 1 dag gewerkt bij mij. Gisteren avond was het weer helemaal als vroeger, scherm dat niet uit standby wilde komen, slide to unlock die tot 10 seconden laat wachten voor hij daadwerkelijk unlocked.
Dan maar terug Wi-Fi uitgezet....Ik begrijp niet dat hier geen oplossing voor is.
  #107  
Oud 25-11-09, 09:06
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Het werkt bij mij nog wel. In ieder geval is het minder vaak dat ie niet reageert. Van tientallen keren per dag is het nu slechts 1 of 2 keer per dag.

Tijd voor een nieuwe firmware..........

Edit : vandaag toch weer een aantal keer dit probleem gehad. Direct na het aanzetten reageert ie niet op de slider en moet ik 'm weer uit-en -aanzetten (niet helemaal, maar de aan/uitknop indrukken). Weer niet reageren, dus weer hetzelfde ritueel. En dit dus een paar keer vandaag.

Ben het nu toch wel aardig zat aan het worden en hoop dat er iets mee gedaan wordt. Is er al iets bekend over een eventuele nieuwe firmware ? En dan waar dit probleem in wordt aangepakt / onderkend ?

Laatst gewijzigd door mvveelen; 29-11-09 om 21:03.
  #108  
Oud 07-12-09, 11:37
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
De Engelse taal instel methode heeft slechts 1 dag gewerkt bij mij. Gisteren avond was het weer helemaal als vroeger, scherm dat niet uit standby wilde komen, slide to unlock die tot 10 seconden laat wachten voor hij daadwerkelijk unlocked.
Dan maar terug Wi-Fi uitgezet....Ik begrijp niet dat hier geen oplossing voor is.
Met de Wi-Fi uit werkt het toestel nu wel goed bij jou ? Met NL taal ingesteld ?

Ik heb nog nergens iets gelezen over een nieuwe firmware die dit probleem zal gaan oplossen, of uberhaupt iets over een nieuwe firmware. Had graag eens getest met een oudere fw (3.1) om te zien of het probleem dan nog zou spelen, maar teruggaan lukt niet meer helaas.

Kom op Apple, onderken het probleem en breng een fix uit !
  #109  
Oud 11-12-09, 14:26
suzannehenst suzannehenst is offline
• iOS 3.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik heb een ontzettend naar probleem. Nadat ik mijn heerlijk nieuwe Iphone heb ingeleverd wegens een haarscheurtje en een refurbished heb terug gekregen heb ik niets anders dan problemen.

De Iphone 3GS 16 GB, Geen JB, 3.1.2. Blijft regelmatig vastlopen. Gek genoeg heeft dit vastlopen verschillende uitingsvormen. Het kan zijn dat alles helemaal vastloopt, en is hij alleen weer levend te krijgen met de sleep en homebutton tegelijkertijd lang in te houden. Ik heb de afgelopen dagen ook echter gemerkt dat alles het gewoon blijft doen in het scherm, maar de Home en sleep button niet meer reageren! Oftwel: Uit een app komen is op dat moment onmogelijk, ook maar weer een reset.....

Daarnaast valt hij ook regelmatig zelf in een reset. Dan valt hij uit, en start zichzelf opnieuw op. Ik heb gesproken met een medewerker van Apple, die geeft aan me weinig kans te geven in de garantie omdat het niet direct reproduceerbaar is.

Enige suggesties?
  #110  
Oud 11-12-09, 14:27
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Wat je zelf echt kan doen is paar keer proberen te herstellen. Als dat niet lukt is het toch een software fout.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #111  
Oud 11-12-09, 16:08
rolloo rolloo is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

Heb hier ook heel vaak last van, midden in games, tijdens het sms'en loopt het touchscreen vast. Nadat ik de Thuisknop indruk hem lock en unlock doet hij het weer een tijdje. Erg irritant en vervelend.

Gisteren iphone opnieuw geinstalleerd via itunes en geen backup erop gezet. Bleek ook niet de oplossing te zijn.

Heb hier dus gelezen de taal op Engel te zetten (zojuist gedaan) eens kijken of dit het opgaat lossen.

Wi-Fi staat wel atijd aan hier.
  #112  
Oud 23-12-09, 19:40
rolloo rolloo is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

Nou, niets van alle oplossingen in dit topic hebben geholpen. Gisteren maar de kogel door de kerk laten vliegen, en mijn iPhone ter reparatie ingeleverd bij de Tmobile shop.

Afkick verschijnselen neem ik maar even voor lief.

Hij bleef maar vastlopen, midden in games, tijdens sms'en etc etc. Firmware restores e.d. hadden allemaal geen succes.

Ben benieuwd wat Tmobile hiermee gaat doen. Hij is maarliefst 1,5 maand oud...
  #113  
Oud 29-12-09, 17:17
goudje0 goudje0 is offline
• iOS 3.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Heb mijn Iphone ook na een maand of twee ingeleverd. Vastlopen werd steeds erger. Kreeg hem heel snel weer terug. Ze konden geen fouten vinden. Het zou volgens het reparatiecentrum een softwareprobleem zijn. Hebben de software opnieuw geïnstalleerd. Hij heeft het 1 1/2 dag heel fijn gedaan en toen begon het gedonder weer. Loop er nu alweer bijna een maand mee rond en moet 'm maar weer eens terugbrengen. Wil 'm alleen niet missen....... Man, wat raak je snel gewend aan zo'n apparaat!
  #114  
Oud 10-01-10, 10:03
JvdS JvdS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rolloo Bekijk bericht
Nou, niets van alle oplossingen in dit topic hebben geholpen. Gisteren maar de kogel door de kerk laten vliegen, en mijn iPhone ter reparatie ingeleverd bij de Tmobile shop.

Afkick verschijnselen neem ik maar even voor lief.

Hij bleef maar vastlopen, midden in games, tijdens sms'en etc etc. Firmware restores e.d. hadden allemaal geen succes.

Ben benieuwd wat Tmobile hiermee gaat doen. Hij is maarliefst 1,5 maand oud...
Heeft het nog iets opgeleverd?
  #115  
Oud 10-01-10, 13:38
goudje0 goudje0 is offline
• iOS 3.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvdS Bekijk bericht
Heeft het nog iets opgeleverd?
heb hem van de week net voor de tweede keer weggebracht. Ben dus nog in volle afwachting. Ze hebben me wel verteld dat als hij 3 keer binnen 3 maanden is opgestuurd, je een nieuwe krijgt. Ben benieuwd. Ik zal het wel laten weten als ik hem terug heb.
  #116  
Oud 13-01-10, 10:46
JvdS JvdS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 27
Standaard

Het valt me op dat als het scherm niet reageert en je drukt iets harder op het scherm, dat het dan vaak weer werkt. Wel oppassen natuurlijk dat je niet te hard drukt. Lijkt dan weer op een hardware probleem ipv software.
  #117  
Oud 13-01-10, 11:23
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvdS Bekijk bericht
Het valt me op dat als het scherm niet reageert en je drukt iets harder op het scherm, dat het dan vaak weer werkt. Wel oppassen natuurlijk dat je niet te hard drukt. Lijkt dan weer op een hardware probleem ipv software.
Zou dit niet hetzelfde zijn als dat je gewoon een paar keer probeert door gewoon zacht te drukken, dat ie dan ook weer na een bepaalde tijd reageert ? Ik bedoel, dan zou het dus niet uitmaken of je hard of zacht drukt. Het klinkt ook niet logisch want het scherm is voor zover ik weet niet gevoelig voor hard of zacht drukken, het is óf een 1, óf een 0 zullen we maar zeggen

Heb het nog niet goed getest, maar dacht ook dat het vaker voorkwam dat het scherm niet reageert als je het toestel eerst even een beetje schudt en daarna dus het scherm gaat gebruiken. Kan toeval zijn, maar is een paar keer gebeurd en dan denk je al gauw dat het ermee te maken heeft.
  #118  
Oud 13-01-10, 11:30
JvdS JvdS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 27
Standaard

Nee, het lijkt er bij mij op dat het scherm niet genoeg contact maakt en door het harder in te drukken ineens wel.
  #119  
Oud 18-01-10, 14:43
goudje0 goudje0 is offline
• iOS 3.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Heb vandaag na 2 weken wachten op reparatie een nieuwe iPhone ontvangen. In het rapport stond dat het model niet naar behoren functioneert en dat ik daarom een vervangend toestel ontvang.
Zou ik nu dan eindelijk kunnen ervaren hoe een goed werkend exemplaar werkt? Ik hoop het!
  #120  
Oud 12-02-10, 19:09
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Om deze maar weer eens omhoog te schoppen :

Ik dacht steeds dat e.e.a. te maken had aan de firmware. Ik heb daarom geupdate naar 3.1.3 in de hoop dat het probleem van het "hangen" dan wel opgelost zou zijn.
Na de update een "maagdelijke" iPhone, maar.....hangen. Vervolgens JB uitgevoerd en sinds die tijd toch weer af en toe dat het toestel niet reageert wanneer ik het scherm aanraak. Balen dus.

Nu dacht ik vandaag dat het dan wel een hardware probleem zou moeten zijn en heb ik, toen de iPhone weer es niet wilde reageren op het aanraken van het touchscreen. de iPhone es een paar keer met de onderkant op m'n andere hand getikt. Stevig. En ineens reageerde ie weer. Dus zonder de on/off-knop - slider te gebruiken. Later nog een keer op die manier : en weer reageerde ie weer na een tik of twee.

Ik denk dus dat ik morgen even het toestel openmaak, wie weet zit er toch een connector niet 100% lekker vast......

Vervangen van het toestel wil ik niet, want ik moet dan (2 x) naar Belgie en bovendien zit ik dan met een nieuwe bootrom en dus ook met JB....
Reageren

Labels
touchscreen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Coma mode op 3.1.3 Jailbraiked karel1985 Jailbreak 3 03-04-10 18:04
iPhone: Nog steeds Jailbreak Azalkmaar Jailbreak 2 16-02-10 20:25
HELP!!! Iphone steeds in recovery mode lucnijhuis92 iPhone algemeen 8 13-10-09 18:15
nog steeds problemen vincent Archief 0 19-10-07 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.