iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   fotos tonen in contactenlijst? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/45469-fotos-tonen-contactenlijst.html)

rikkie123 10-10-09 11:08

fotos tonen in contactenlijst?
 
goededag,

ik heb een tijdje geleden ergens op me iphone een switch omgezet om mijn contacten fotos in me contactenlijst te laten zien (dus voor de naam een foto), ben even kwijt waar ik dat kon instellen...

iemand?

FridgeNL 10-10-09 11:18

Dat kan je niet instellen, door cyntact te installeren via de Cydia store krijg je de foto's automatisch voor je contacten.

rikkie123 10-10-09 11:29

alleen jammer dat het geld kost.... ga ik dus niet doen... echt vaag heb het echt een keer gehad op me iphone....

ButcherJF 10-10-09 12:21

Had je niet een of andere app geïnstalleerd via iTunes waarmee dit kan? Kijk eens in je aankopen (via je iTunesaccount in iTunes). Ik weet dat er daar apps zijn die dat kunnen.

rikkie123 10-10-09 12:23

nee volgens mij niet.. zie er geen die iets met contacten te maken heeft, welke apps zouden dat kunnen dan?

Bomans 10-10-09 12:29

Gebruik je bitesms? Want die laat ook contactfoto's zien bij berichten. Misschien was het dat.

rikkie123 10-10-09 12:31

aaaah dat was het, thanks...

Mootjuh 21-10-09 13:01

Maar hoe kan je instellen dat wanneer er iemand vanuit je contacten je belt je dit op je begin scherm krijgt te zien??

Ik heb bijv. een aantal foto's bij mijn contactpersonen gezet, maar zodra die bellen zie ik alleen hun naam verschijnen NIET hun foto.. is dit mogelijk???

WDS001 21-10-09 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh (Bericht 371664)
Maar hoe kan je instellen dat wanneer er iemand vanuit je contacten je belt je dit op je begin scherm krijgt te zien??

Ik heb bijv. een aantal foto's bij mijn contactpersonen gezet, maar zodra die bellen zie ik alleen hun naam verschijnen NIET hun foto.. is dit mogelijk???

Normaal gebeurt dat automatisch. Zijn het foto's getrokken met de camera of foto's van op je pc die je instelt?

Mootjuh 21-10-09 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 371673)
Normaal gebeurt dat automatisch. Zijn het foto's getrokken met de camera of foto's van op je pc die je instelt?

ik heb ze vanaf me pc op de iphone gezet via itunes... dus zou denken dat het moet werken...

sorry... net gechecked.. had dubbel mijn huisnummer er in staan.... dus kwam er geen foto naar boven.. excuses

iMario 21-10-09 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh (Bericht 371664)
Maar hoe kan je instellen dat wanneer er iemand vanuit je contacten je belt je dit op je begin scherm krijgt te zien??

Ik heb bijv. een aantal foto's bij mijn contactpersonen gezet, maar zodra die bellen zie ik alleen hun naam verschijnen NIET hun foto.. is dit mogelijk???

Met Cyntact.

Bomans 21-10-09 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 371688)
Met Cyntact.

Daarvoor heb je cyntact helemaal niet nodig. Dat gaat gewoon standaard.

Mootjuh 21-10-09 13:57

Klopt.. zoals ik al mijn excuses maakte in mijn vorige bericht.. hij doet het alweer.. ;-)

anthony8400 23-10-09 18:23

Cyntact is gewoon om een fotootje in je adressenlijstoverzicht te tonen.
Is sinds kort wel betalend.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.