//

kalender op springboard als in windows mobile

kalender op springboard als in windows mobile discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Deze week in Londen iphone gekocht, alles loopt super, nu enkel nog wachten op mijn turbosim. het enige dat ik wat jammer vind is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-08, 19:05
TimL TimL is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard kalender op springboard als in windows mobile

Hey

Deze week in Londen iphone gekocht, alles loopt super, nu enkel nog wachten op mijn turbosim.
het enige dat ik wat jammer vind is dat de iphone niet de mogelijkheid heeft om de kalender (of om de eerst volgende afspraken) te tonen op de springboard. dit is toch makkelijker dan iedere keer naar de kalender te moeten gaan. ik denk niet dat ik de enige ben die zoiets wel handig zou vinden. nu tijdens het googlen vind ik hier niets voor terug. Is er iemand die weet of zoiets bestaat en waar ik het kan downloaden. indien niet, zou ik proberen dit zelf te maken (maar weet niet in welke taal je het best programmeerd voor de iphone) mijn idee zou zijn om één groot icoon te maken die 2 rijen en 4 kollommen overspant (indien dit mogelijk is) en het icoon de data van de kalender te laten inlezen zoals de calendar icon de juiste datum inleest op het springboard. Indien iemand mij hiervoor op de goeie weg zou kunnen zetten (qua programmeertaal, en programmavoorbeelden) dan denk ik dat er wel iets kan gemaakt worden waar veel mensen iets kunnen aan hebben.

Alvast bedankt

Greetz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-08, 20:13
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Dit kun je eerst wel vergeten... tot nu toe is het alleen mogelijk het springboard met icons te verbouwen e.d.
  #3  
Oud 04-01-08, 22:50
metck metck is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: A'foort
Berichten: 93
Standaard

Ergens in deze maand komt er een SDK beschikbaar. Misschien dat er dan mensen mee aan de slag kunnen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone kalender naar exchange kalender? mackaliaga iPhone algemeen 2 15-03-10 12:41
Kalender icoontje op springboard toont alleen datum joncko Desktop-applicaties 0 20-06-09 22:47
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.