iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   You tube loopt vast (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/45594-you-tube-loopt-vast.html)

LostinForks 11-10-09 20:20

You tube loopt vast
 
Sinds gisteren ben ik de gelukkige eigenaar van een 3GS.
Alles werkt naar verwachting, geen problemen tot zover behalve dat als ik via you tube filmpjes wil bekijken (meestal langer dan 3 minuten) loopt het filmpje vast.
Iemand die misschien weet hoe dit komt?
Ligt het aan de iPhone?

nielspod 11-10-09 20:22

Je hebt de iPhone al gereboot?

LostinForks 11-10-09 21:29

:o Wat is dat?
Ik heb er nog niets mee gedaan.

King1987 11-10-09 21:36

Reboot: je iPhone ana en uit zetten.
Hard-reset is ook handig om te weten en een keer te proberen-->homebutton en powerbutton vast houden totdat je het appeltje ziet :)

LostinForks 12-10-09 20:57

Bedankt!
Maar ik denk dat nog maar even wacht met die hard/reset..:rolleyes:

King1987 12-10-09 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LostinForks (Bericht 365529)
Bedankt!
Maar ik denk dat nog maar even wacht met die hard/reset..:rolleyes:

Het beschadigd je iPhone niet, er wordt niets gewist, het is gewoon een wat diepere aan en uit :) Ik zeg: gewoon proberen. Kan echt geen kwaad :D

iMario 12-10-09 21:02

Hij moet waarschijnlijk gewoon bufferen.

Pascal717 12-10-09 21:53

Hoe bekijk je het filmke? Wi-Fi of 3G, kan aan het bufferen liggen.

apotheosis 12-10-09 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LostinForks (Bericht 364685)
Sinds gisteren ben ik de gelukkige eigenaar van een 3GS.
Alles werkt naar verwachting, geen problemen tot zover behalve dat als ik via you tube filmpjes wil bekijken (meestal langer dan 3 minuten) loopt het filmpje vast.
Iemand die misschien weet hoe dit komt?
Ligt het aan de iPhone?

Is het niet zo het filmpje terug moet herladen?Dan zie je telkens zo'n cirkeltje draaien en dan kan dit soms heel lang duren eer het filmpje herbegint en soms ligt het ook aan het clipje zelf die op een bepaald punt gewoonweg niet meer wil.

Als al deze zaken niet het geval is is het hier al gezegd geweest je je iphone eerst eens gewoon volledig effe aflegt en dan terug gewoon aanlegt.

Je filmpje zal ook sneller opladen met bv Wi-Fi en 3G dan met edge.

Pascal717 12-10-09 22:16

Over welk filmke gaat het, dan kunnen we eens kijkken of we daar ook last van hebben :rolleyes:

LostinForks 15-10-09 14:56

Het probleem met you tube heb ik nu niet meer!! Iedereen wel bedankt voor de reacties!

Het lag echt niet aan het bufferen. Het gehele filmpje liep telkens vast op 3,5 minuut. Dus alleen bij filmpjes langer dan deze tijd. Telkens op het zelfde moment.

LostinForks 15-10-09 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 365530)
Het beschadigd je iPhone niet, er wordt niets gewist, het is gewoon een wat diepere aan en uit :) Ik zeg: gewoon proberen. Kan echt geen kwaad :D

Goed om te weten! Bedankt!
Ik heb het nog niet gedaan btw.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.