iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 3g toetsenboard werkt soms niet goed (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/45782-iphone-3g-toetsenboard-werkt-soms-niet-goed.html)

15ton 13-10-09 22:11

iphone 3g toetsenboard werkt soms niet goed
 
ik heb hier een iphone 3g waar het toetsenboard af en toe niet goed werkt
de letter s z x en de 3 van het toetsenboard werken meestal niet
ook de nieuwe firmware staat er op en gejailbreakt is de iphone ook
is deze fout te herstellen of is het toetsenboard stuk wat kan ik hier aan doen om het werkend te krijgen

evmw 13-10-09 22:12

Meestal touchscreen probleem, zeker als je ook een restore hebt geprobeerd (en geen backup hebt teruggezet).

WDS001 13-10-09 22:12

Probeer je iPhone eens te herstellen in iTunes en zet geen backup terug. Is het probleem dan niet opgelost, dan is het een hardwareprobleem.

15ton 13-10-09 22:58

hoe kun je verkomen dat je de backup niet terug zet want dat doet hij automatische via itunes

OiP 13-10-09 23:17

Nee hoor, na het herstellen komt er een pop up met de vraag om de iphone als nieuw in te stellen, of een back up terug te plaatsen.

15ton 14-10-09 00:24

ik heb dat gedaan geen herstel andere gebruiker gekozen
maar het toetsenboard werkt nog steeds niet goed met de letters en cijfers
iemand nog een oplossing

kal_el 14-10-09 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 15ton (Bericht 366561)
ik heb dat gedaan geen herstel andere gebruiker gekozen
maar het toetsenboard werkt nog steeds niet goed met de letters en cijfers
iemand nog een oplossing

dus zal het hardware zijn, kantel eens je iPhone en kijk of de plaats war het toetsenbord dan niet goed werkt dezelfde plaats op het scherm is als in de gewone status.

15ton 14-10-09 17:57

het gekke er van is nu heeft ie vanaf gisterenavond uit heeft gestaan. en zet hem nu aan en alle letters en cijfers werken weer. in de portrait en in de landscape stand
maar dat kan even duren en dan werken ze weer niet. het is geen continu defect
het lijkt wel of ie warm is dat hij dat dan gaat doen dat de toetsen niet half meer werken

saver1982 25-10-09 02:34

Ik heb hier ook al vanaf het begin dat ik mijn iphone hebt ook last van dat het toetsenbord niet werkt. Ik heb echt van alles geprobeerd, maar het heeft blijkbaar geen zin. Opeens doet alles het en dan weer niet.

Als het een hardware probleem is wat moeten we dan doen b.v.

Ik heb de laatste update 3.1.2. en nog steeds problemen. 100 miljoen keer hersteld en alle andere opties om het probleem op te lossen geprobeerd, maar kreeg elke keer weer het probleem dat de toetsenbord niet werkt. Wel als het in landschape staat, maar andersom niet.

Ik hoop dat appel hiervoor een update uitbrengt dat het daarna voor iedereen opgelost wordt.

Grt,


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:17.