hotmail ontvangen op iphone lukt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb altijd mijn hotmail op mijn iphone kunnen lezen maar nu lukt dit al een paar dagen niet meer. Ik druk op verzenden en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hotmail ontvangen op iphone lukt niet meer
Ik heb altijd mijn hotmail op mijn iphone kunnen lezen maar nu lukt dit al een paar dagen niet meer. Ik druk op verzenden en ontvangen je ziet dat hij dan bezig is maar er komt niets binnen ook al is er wel email. Wie kan me svp helpen wat is het probleem
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde probleem. Erg lastig...
|
|
|||
|
|||
net werkte die wel weer ff maar je kan er geen pijl op trekken bereik is goed en toch doet die het niet wie zou het wel weten .....................
|
|
|||
|
|||
Hoe staat je email van hotmail ingesteld? Hier doet hij het namelijk gewoon normaal.
|
|
|||
|
|||
instellingen
Hier doet hij het gewoon goed.
Mijn settings zijn: naam: nou ja dat spreekt voor zich adres: XXX@hotmail.com beschrijving: hier heb ik hotmail maar kun je volgens mij alles invullen server inkomend hostnaam: pop3.live.com gebruikersnaam: compleet emailadres wachtwoord: je wachtwoord server uitgaande post SMTP: smtp.live.com geavanceerd verwijder: nooit (persoonlijke voorkeur naar ik aanneem) indentiteitscontrole: wachtwoord verwijder van server: nooit serverpoort: 995 Ik hoop dat ik hier iemand mogelijk mee heb kunnen helpen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij staat sll aan maar hij doet het als die zin heeft je kan er geen peil op trekken over wanneer die wel of niet werkt maar steeds minder vaak werkt die.Instellingen niets aan veranderd
|
|
|||
|
|||
Owww sorry, die had ik vergeten over te typen vanmiddag...
SSL staat aan bij mij! |
|
|||
|
|||
Sinds net doet mijn hotmail account ook niks meer, ik heb hem gesygroneerd met de pc en daar mijn outlook account vanaf gehaald toen ik mijn iPhone van de pc afhaalde deed hotmail het niet meer instellingen. Zijn net als hierboven het zelfde en heeft het altijd super gedaan emailtje versturen krijg ik de foutmelding bericht versturen misslukt.?? Hebben jullie al een oplossing kunnen vinden
Heb nog maar eens de internetinstelligen hersteld en nu werkt het gelukkig weer Laatst gewijzigd door iMario; 21-10-09 om 14:48. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Hmmm... ga ik ook maar eens proberen.. Thanks!
EDIT: Werkt hier ook weer naar behoren Laatst gewijzigd door Nielsracing; 21-10-09 om 13:59. |
|
|||
|
|||
bij mij wisselt het dan doet die het wel dan weer niet instellingen doe ik niets aan dus neem aan dat dit ook niet de oorzaak zal zijn. Ik ben zeer benieuwd wat het dan wel is want het is heel irritant
|
|
|||
|
|||
Synchroniseert hotmail bij jullie wel?
Hebben jullie ook dat hotmail e-mails niet automatisch gesynchroniseerd worden? In tegenstelling tot bij standaard IMAP-accounts. Je dient bij hotmail de oude e-mails handmatig te verwijderen.
Bij IMAP heb ik wel dat e-mails niet op de iPhone verwijderd kunnen worden en dan een foutmelding geven, maar daar heb ik niet zo'n probleem mee. Indien je op hotmail dagelijks 15 e-mails krijgt, en zowel op de PC als op je iPhone (één-voor-één handmatig) je e-mails moet verwijderen, dan is dat wel erg vervelend. |
|
||||
|
||||
Hotmail ondersteunt geen IMAP, alleen POP3 (voor zover ik weet).
Daardoor is er geen sprake van synchronisatie...
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook last van, telkens als ik op mijn Iphone me mails heb gelezen en sommige ook heb verwijderd. Moet ik dit ook weer op mijn pc doen.. Ik heb hiervoor altijd met Windows Mobile apparaten gewerkt en daar ging de syncronisatie van de hotmail perfect..
|
|
||||
|
||||
discussies samengevoegd
|
|||
|
|||
heb dit probleem wel met hotmail als met gmail sinds gisteren
werk nu in beide via de omweg, voordeel is dan wel dat niet achteraf alles hoeft te deleten in je in hotmail/gmail inbox omdat je dan "live" erin zit. ik hoop wel dat ik weer via home -> mail erin kan want dat gaat stukken sneller ... krijg sinds gisteren alleen maar een zwart scherm. dat hebben meer mensen lees ik hier nu ..... ?????
|
|||
|
|||
Ik heb alle instellingen die in dit topic worden genoemd geprobeerd, maar helaas ik moet nog steeds zowel op me Iphone als 'online' op hotmail.com mijn e-mail lezen. Iemand nog ideeën?
|
|
|||
|
|||
ook hier sinds vandaag via mijn iphone mail een zwart scherm
ik heb 50 berichtjes staan, maar krijg een zwart scherm als ik via google, en dan hotmail handmatig invoer kom ik er wel in maar ik wil gewoon via het icoon mail erin grrr |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontvangen SMS lukt niet | RobbertNED | iPhone algemeen | 0 | 10-01-11 18:56 |
Email ontvangen lukt niet. | dkcars | iPhone algemeen | 0 | 01-12-10 19:28 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
Kan geen mail meer ontvangen (hotmail) | Conscience | iPhone algemeen | 0 | 17-06-10 16:00 |
|
|