//

Geluidsingang probleem en meer..

Geluidsingang probleem en meer.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben al tijden als actief lezer op dit forum, maar nog niet echt als schrijver actief..Ik loop de laatste week echter tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-09, 16:55
jaspermvp jaspermvp is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard Geluidsingang probleem en meer..

Hallo allemaal,

Ik ben al tijden als actief lezer op dit forum, maar nog niet echt als schrijver actief..Ik loop de laatste week echter tegen de volgende problemen aan:
- De accu loopt nog maar een dag mee ( ik bel vrij weinig)
- Het geluid over de koptelefoon is vervormd, volgens mij is er wat met mijn geluidsingang aan de hand.

Eerder had ik al last van een kapotte afstandbediening, opgestuurd naar Apple en een nieuwe gekregen, deed hij het weer niet! Toen bleek dat mijn ingang op dat moment al stuk was, maar deed het geluid het nog wel.
Hoe geldt dit precies met garantie? Ik heb een jaar garantie, maar er is geloof ik ook iets van Europese wetgeving over een deugdelijk product..
Verder ben ik benieuwd hoe hoog de onderzoekskosten zijn van Apple & wat ik ongeveer kwijt ben mocht het niet lukken om het onder de garantie te laten vallen..

Enige achtergrond informatie:
Ik heb sinds half september vorig jaar de Iphone gekregen, daar mijn toenmalig abbonement nog 2 jaar doorliep heb ik wel de Iphone meegekregen maar ben die pas in december gaan gebruiken, op het moment dat mijn abbonement inging.

Kan iemand mij verder helpen?
Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-09, 17:25
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

ISN Service Nederland iPod & iPhone Reparaties
  #3  
Oud 14-10-09, 17:42
jaspermvp jaspermvp is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

ziet er goed uit, alleen vervalt dan wel alle overige garantie van Apple als een derde partij dat ding openschroeft lijkt me..maar zeker een optie. Bedankt voor de link

Iemand nog een andere mogelijkheid?
  #4  
Oud 14-10-09, 17:56
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Een dag kan prima kloppen als je internet, applicaties, BT etc. gebruikt. Daar hoef je helemaal niet veel voor te bellen.

De geluidsproblemen kunnen ook worden veroorzaakt door stof in de headphone jack (die een uitgang is, geen ingang overigens). Probeer eens een paar minuten te vissen met een heel dun ijzerdraad haakje (uit sluitstrip boterhamzakje) en een houten tandenstoker terwijl je telefoon uit staat.

Tenslotte: komt je iPhone van T-Mobile? Die geeft 2 jaar garantie op de iPhone.
  #5  
Oud 15-10-09, 11:52
chrisjes chrisjes is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Hallo, mijn geluid werkt niet als ik gebeld word. Met oortjes werkt het wel. Het is begonnen na dat ik er de muziekboxen had op aangesloten. Instellingen staan aan. Ik hoor wel de vibrate. Kan iemand mij helpen pls?
Chrisje
  #6  
Oud 15-10-09, 11:58
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisjes Bekijk bericht
Hallo, mijn geluid werkt niet als ik gebeld word. Met oortjes werkt het wel. Het is begonnen na dat ik er de muziekboxen had op aangesloten. Instellingen staan aan. Ik hoor wel de vibrate. Kan iemand mij helpen pls?
Chrisje
Probeer eens een paar keer je oortjer in/uit te doen.
Of herstart je iphone eens.
  #7  
Oud 15-10-09, 16:30
jaspermvp jaspermvp is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larss Bekijk bericht
Een dag kan prima kloppen als je internet, applicaties, BT etc. gebruikt. Daar hoef je helemaal niet veel voor te bellen.

De geluidsproblemen kunnen ook worden veroorzaakt door stof in de headphone jack (die een uitgang is, geen ingang overigens). Probeer eens een paar minuten te vissen met een heel dun ijzerdraad haakje (uit sluitstrip boterhamzakje) en een houten tandenstoker terwijl je telefoon uit staat.

Tenslotte: komt je iPhone van T-Mobile? Die geeft 2 jaar garantie op de iPhone.
Bij t-mobile werd ik weggestuurd met het bericht dat ik maar 1 jaar garantie heb op het toestel..
  #8  
Oud 15-10-09, 17:16
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaspermvp Bekijk bericht
Bij t-mobile werd ik weggestuurd met het bericht dat ik maar 1 jaar garantie heb op het toestel..
Van de T-Mobile site:

Geen verzendkosten
Kies zelf het afleveradres
Gratis nummerbehoud
24 maanden garantie
Bestel de iPhone in de Online Shop - T-Mobile

Verder, normaals: je batterij'probleem' is denk ik géén garantiegeval en heb je de tip gevolgd die ik je gaf over die hoofdtelefoonaansluiting?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Groot probleem: Kan niet meer herstellen. vinkdtp Jailbreak 2 07-04-11 22:57
[Probleem] Iphone start niet meer op riksking Archief 1 04-01-10 16:27
Cydia probleem of bestaat de link niet meer? Romek Jailbreak apps en thema's 2 11-07-09 21:52
Slide for emergency Probleem kan niks meer !!! Attic84 Unlock [archief] 1 18-06-08 03:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.