iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ipod Touch 2.2.1 Werk helemaal niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/46045-ipod-touch-2-2-1-werk-helemaal-niet-meer.html)

Upodtouch 16-10-09 15:35

Ipod Touch 2.2.1 Werk helemaal niet meer
 
Hallo,

Ik wou mijn ipod touch 2.2.1 jailbreaken met cyw00d, maar ik dee iets verkeerd dus ging mijn ipod uit nu krijg ik hem helemaal niet meer aan.
Ik heb nu alleen zwart beeld dus ook geen apple logo ofzo.

*Itunes herkent de iPod Touch niet


Ik weet dat het niet op een iphone forum hoort maar ik ben misschien wel 10 telefoon winkels geweest maar niemand die het kan maken.

Alvast bedankt

Destiny 16-10-09 15:46

Houd de Home + Sleep knop eens vast voor 15 sec. Daarna weer proberen aan te zetten.

Upodtouch 16-10-09 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 368451)
Houd de Home + Sleep knop eens vast voor 15 sec. Daarna weer proberen aan te zetten.

Nee hij reageert niet ,weet je wat ik nu nog kan doen :(


PS:

Ik ben ook naar een officieele ipod winkel geweest zij zeggen dat ze het voor 40 euro kunnen repareren maar dat vind ik weer te veel.

Destiny 16-10-09 15:53

hij reageert dus echt helemaal nergens op? Lijkt me sterk dat hij kapot is namelijk.
Hang hem eens aan je computer en houd dan de Home + Sleep knop voor 20 sec vast. Waarschijnlijk staat hij in DFU mode.

Upodtouch 16-10-09 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 368468)
hij reageert dus echt helemaal nergens op? Lijkt me sterk dat hij kapot is namelijk.
Hang hem eens aan je computer en houd dan de Home + Sleep knop voor 20 sec vast. Waarschijnlijk staat hij in DFU mode.

Nee hij reageert niet, maar mijn computer ziet hem wel er staat 'USB word niet herkend':( Weet je nog iets wat ik kan doen?? Ik kan niet zonder mijn Ipod

Destiny 16-10-09 16:01

Dan doet hij het dus nog wel. Hang hem eens aan een andere pc en probeer te herstellen in iTunes. Of doe het meteen goed en gebruik een MAC.

Upodtouch 16-10-09 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 368477)
Dan doet hij het dus nog wel. Hang hem eens aan een andere pc en probeer te herstellen in iTunes. Of doe het meteen goed en gebruik een MAC.

Probleem is dat dat Itunes hem niet herkend.

PS: Bedankt dat je me helpt Destiny;)

Destiny 16-10-09 16:04

Probeer daarom eens een andere pc. Hij is namelijk niet kapot.

Upodtouch 16-10-09 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 368486)
Probeer daarom eens een andere pc. Hij is namelijk niet kapot.

Ik ga het nu proberen op me laptop.

Upodtouch 16-10-09 16:08

Nee hij doet het nog steeds niet er staat USB word niet herkend .
Weet jij nog iets Destiny

Oja nadat hij het niet meer deed destiny ging ik hem aansluiten op de PC toen deed hij het wel hij ging weer herstellen maar op het helft stopte hij en ging hij oppeens uit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.