iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/46211-foutmelding-e-mail-bericht-heeft-geen-inhoud.html)

mikeivens 18-10-09 20:06

Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud"
 
Goededag,

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Ik heb een mail account voor mijn website. Ik open dit al een jaar via me iphone via outlook.

Niet bij elke mail heb ik dit bericht en ook niet bij dezelfde personen of mail accounts.

Alleen zins 2 weken krijg ik het volgende bericht:

Bij onderwerp: Dit bericht heeft geen inhoud!

In de mail staat dan dit:

Dit bericht heeft een structuur die niet kan worden weer gegeven. Vraag de afzender om het bericht opnieuw te sturen met een andere structuur of een ander email programma. multipart/alternative

Wie kan me helpen want deze melding is niet nodig had dit tot twee weken terug nog niet gehad.

Gr Mike

dre007 01-03-10 20:48

Heb zelfde probleem. ik stuur mail door. op iphone geeft dit dezelfde error. Die zelfde mail op pc geeft GEEN probleem

help help

kume 21-07-10 18:00

Hoi,

iets soortgelijks hier, maar mijn situatie is anders.

Ik heb een iPhone 3G en werk op een laptop met mozilla thunderbird (email). Alles ging goed tot vanmiddag.
Ineens staan er tussen mijn mails op de iphone een soort meldingen met "Dit bericht heeft geen inhoud". Ik kan deze berichten niet openen en niet verwijderen, niets. Ik zie dus ook niet of, en door wie ze gestuurd zijn.

De datum waarop ze 'verstuurd' zijn staat op 01-01-01. Ik weet niet helemaal zeker, maar krijg volgens mij wel alle mails verder binnen.

Op mozilla lijken mails soms ineens niet meer binnen te komen. Pas als ik thunderbird opnieuw opstart zie ik nieuwe mails.

Wat kan er aan de hand zijn?

Op mozilla lijken mails soms ineens niet meer binnen te komen. Pas als ik mozilla opnieuw opstart zie ik nieuwe mails.

Wat kan er aan de hand zijn?

LiesT 26-07-10 09:42

Ik heb hetzelfde... sommige mails no problem, andere mails 'bericht heeft geen inhoud': verstuurd 01-01-01. Very strange...
Tips?

dre007 26-07-10 12:22

Ik had dit ook met de mail die ik forwarde! Als ik ze als bijlage meestuurde kon ik deze niet openen en lezen! Maar als ik bericht niet doortstuurde als bijlage lukte dit wel! (instelingen)
hopelijk kan je hier iets mee aanvangen!

dre

mmvanuden 26-07-10 21:44

Ik heb ook steeds e-mails zonder inhoud, die ik niet kan openen en ook niet kan verwijderen. Ik krijg er steeds meer..... Wat moet ik doen. Ook heb ik problemen met mijn agenda. Daarin komen afspraken voor die er wel 10 keer of meer in staan zonder dat ik daar iets aan gedaan heb.
Ik gebruik op mijn PC WindowsXP, maak gebruik van MobileMe en stuur via UPC-Chello mijn e-mails door naar mijn MobileMe account. Het lijkt alsof e.e.a. is ontstaan na de laatste upgrade van software die ik vorige week heb geïnstalleerd....????
Wie kan helpen?
Alvast dank.
Felice.

sherrero 28-07-10 07:24

Ik had precies hetzelfde probleem dan Felice. Ik heb mijn iPhone gewoon gesynchroniceerd met mijn PC en de rare berichten zijn verdwenen.
grt
silvi@

MvanA 29-07-10 09:31

dit bericht heeft geen inhoud
 
Bij mij ook dit probleem. Heb de Prullenbak leeg gemaakt en het bericht zonder inhoud is ook verdwenen.

basernst 09-08-10 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MvanA (Bericht 503820)
Bij mij ook dit probleem. Heb de Prullenbak leeg gemaakt en het bericht zonder inhoud is ook verdwenen.

Bedankt voor de tip. Ik had hetzelfde probleem maar na openen van trash in prullenbak zijn de berichten weer leesbaar. Ook de mails die wel gelzen zijn maar op ongelezen bleven staan zijn gemarkeerd als gelezen.
Wel vreemd. Moet het namelijk wel blijven doen.

Iemand een betere definitieve oplossing?

tinustrekeend 12-07-11 19:57

allemaal leuk hoor dat we de zelfde stomme mailtjes hebben , maar hoe los je het op!!!!!!!!

dre007 13-07-11 20:26

Heb het ondertussen opgelost. Bij mij kwamen die rare mail binnen via het doorsturen van de mails!
Als ik ze doorstuurde als bijlage kreeg ik fouten! Zeker op iphone en ipad!

Ze gewoon doorsturen en niet als bijlage!

Mvg

tinustrekeend 13-07-11 21:06

ja maaruh , ik heb het eigenlijk steeds , als ik mijn email open dan staan er van die 01-01-01 of 01-01-70 mailtjes tussen , als ik dan terug ga en onderaan in accounts mijn mail open dan lijkt het weg te zijn. Of mail afsluiten met kruisje in task manager...
Dus... ik zit er nog steeds mee ...
Zelfs mail opruimen , junk enzo prullenbak, helpt ook niet.

Ik zoek gewoon iemand met een oplossing.

Katje8 30-07-11 11:55

Je hoeft maar 1 willekeurige mail uit je prullenbak te verwijderen en ze zijn allemaal verdwenen

wiro 23-12-11 04:06

Ook opruimen prullenmand is geen oplossing
 
Heb het zelfde probleem.
Ook als ik items uit de prullenmand weg doe blijft de mail van 01-01-01 of 01-01-70 staan.
Het is al een oude topic maar wat was eigenlijk de oplossing?

Kingtioman 03-01-12 09:34

Sinds oud&nieuw heb ik hetzelfde probleem! Heb de e-mail accounts al verwijderd en opnieuw ingesteld. Alle e-mail accounts (Gmail, Yahoo, Hotmail) hebben hetzelde probleem.

Zou de enige oplossing een gehele fabrieks schoonmaak van de i-phone kunnen zijn? Berichtje uit de prullenbak verwijderen, had helaas geen zin.

fmanders 23-01-12 23:37

Geen inhoud
 
Het volgende gedaan
1 prullenbak leegmaken
2 account verwijderen en opnieuw aanmaken. Heb slechts 1 account verwijderd en opnieuw aangemaakt
3 mail vanuit iphone naar mezelf gestuurd
4 gevloekt

En toen werkte het weer..
Denk dat stap 3 of 4 de juiste was bij me.

Botelen 09-12-13 15:45

Het probleem kan worden veroorzaakt doordat je (in bijvoorbeeld Thunderbird of Gmail op de computer) submappen hebt aangemaakt. Met die submappen raakt Gmail op de Ipad en Iphone 'in de war' en geeft de betreffende berichten weer als 'geen afzender'.
Verplaats de berichten uit de submappen naar de hoofdmap 'Postvak In' en verwijder daarna de submappen. Et voilà....
Opgelost ?:-):-)

corne64 25-12-13 11:13

Wat ik raar vind is dat dit probleem bij mij pas verscheen na het instaleren van IOS 7.1. Om te proberen terug naar 7.0.4, en weg was het probleem. Van morgen toch maar IOS 7.1 beta 2 terug gezet, en ja hoor daar is het probleem weer. Ik krijg de fout er niet uit ook.

Guest-20180925190238 25-12-13 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corne64 (Bericht 941904)
Ik krijg de fout er niet uit ook.

Dan dien een bug report in op de Apple Bug Reporter. :rolleyes:

corne64 25-12-13 11:18

Of dat... Ga me eens verdiepen hoe dat werkt. Maar zag al meldingen voorbij komen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.