touchscreen werkt voor 90% discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Iedereen, Mijn touchscreen werkt niet meer zoals het hoort, er is precies 1 regel die het niet meer doet. Als je het keypad van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
touchscreen werkt voor 90%
Hoi Iedereen,
Mijn touchscreen werkt niet meer zoals het hoort, er is precies 1 regel die het niet meer doet. Als je het keypad van de telefoon voor je ziet is het precies van links naar recht de toesten 4,5 en 6 die het niet meer doen. Deze regel werkt in geen enkel prgrammaatje meer, bv. in de stopwatch is dit de regel om de startknop aan te zetten...... Wie heeft voor mij een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is de aanleiding voor probleem? Is het zomaar plotseling ontstaan of heb je 'm laten vallen? Onlangs nog wat nieuws geinstalleerd?
Heb je al geprobeerd de gevoeligheid van je touchscreen aan te passen? https://forum.iculture.nl/f1/ip...aanpassen.html |
|
||||
|
||||
Of eens proberen je Iphone te resetten. Home en sleep/wake button voor minstens 10sec indrukken to je Iphone uitgaat. Dan weer aanmaken. Meestal wil dit wel eens helpen.
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black Laatst gewijzigd door Patipod; 07-01-08 om 14:36. |
|
||||
|
||||
Ik las in een ander topic van je dat je Iphone kapot is geweest. En dat je hem hebt laten repareren. Misschien een verband?
|
|
|||
|
|||
Is raar dat ie dan nu opeens stuk gaat als ie het na de reparatie gewoon deed. Echter kom net terug van wintersport, misschien te koud geweest (-15 graden)
|
|
||||
|
||||
He, je hebt 3 maanden garantie bij fixsupport, niet vergeten!!
Bel ze op en leg je probleem uit... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen werkt niet meer | mvlips | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 18:49 |
Touchscreen werkt soms niet | freakyflyguy | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 19:52 |
Touchscreen werkt maar voor de helft | Jupil | iPhone algemeen | 8 | 01-12-08 18:36 |
de touchscreen werkt niet meer? | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 08:37 |
|
|