//

herstellen niet meer mogelijk

herstellen niet meer mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou dacht ik te upgraden naar de nieuwste versie, springt de iphone in de herstelmodus, wanneer ik probeer te herstellen gaat het proces in gang ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-10-09, 23:32
anika anika is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard herstellen niet meer mogelijk

Nou dacht ik te upgraden naar de nieuwste versie, springt de iphone in de herstelmodus, wanneer ik probeer te herstellen gaat het proces in gang en na een tijdje krijg ik foutcodes (1601, 1604 en weet ik veel wat nog meer) ik heb een andere usbpoort en andere computers geprobeerd,en ook itunes erafgeflikkerd en opnieuw geinstalleerd.
in de dfu mode hetzelfde verhaal...
zijn er nog andere opties en wat is hier uberhaupt aan de hand?
bedankt alvast!

Laatst gewijzigd door anika; 22-10-09 om 23:38.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 22:26
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 22:06
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) Guest-20201028093429 iTunes 3 21-08-08 22:19
Herstellen niet mogelijk niels334 Unlock [archief] 14 28-04-08 20:41
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee bram87 Unlock [archief] 2 14-02-08 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.