//

Landscape werkt niet meer.

Landscape werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zou in principe een garantiegeval kunnen zijn. In principe, want er wordt al snel geprobeerd er onderuit te komen als gevolg van water- of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-10-09, 13:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Het zou in principe een garantiegeval kunnen zijn. In principe, want er wordt al snel geprobeerd er onderuit te komen als gevolg van water- of valschade. Maar niet geschoten.....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 25-10-09, 18:26
Mieska Mieska is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Gisteren bij de T-mobile shop geweest, ze gaan mijn iphone opsturen.
En inderdaad ze zagen in de winkel al lichte schade van een keertje laten vallen (half jaar geleden) en daar vielen ze gelijk over.

Kleine kans dat het nu nog onder garantie zal vallen, want zo te zien is die gevallen, blablabla.

Maar goed over 2 weken moet ik mijn iphone weer terug hebben, ik ben benieuwd. Ik zal hier nog wel even laten weten of ze hem onder de garantie hebben gemaakt.
  #43  
Oud 16-02-10, 10:27
Bashb Bashb is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Breda
Berichten: 38
Standaard

Bij mij heeft het altijd perfect gewerkt maar sinds gisteren kan ik geen gebruik meer maken van de landscape modus. Safari draait gewoon niet mee. Ga nu ifighter en NFSU even proberen. Werken beide met de accelerometer

NFSU doet het prima. Maar alle std apps zoals foto's mail sms en safari kantelen niet mee. Heel irritant. Nu maar even rebooten dan. Sorry van het omhoogkicken van dit oude topic.

Edit: ik maak gebruik van 3G met OS 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n.

Ik wil dus ook liever niet updaten naar 3.1.3 ivm jailbreak. Zometeen eerst mijn laatste reservekopie op de iPhone zetten

laatste update vanaf safari in landscapEmode. Het werkt dus weer. Geen idee hoe maargoed

Laatst gewijzigd door Bashb; 16-02-10 om 14:16. Reden: Update
  #44  
Oud 16-02-10, 11:10
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Topic samengevoegd.
  #45  
Oud 15-06-11, 16:54
demstef demstef is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard roteren lukt niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamarrr Bekijk bericht
Goedenmiddag iedereen,
Vannacht heb ik de iphone aangeschaft, alleen kantelt het beeld niet als ik de iPhone draai.
Als ik de iPod functie opstart, start 'ie soms met dat coverflow (wat je ziet als je 'm een kwartslag kantelt) en some met het 'gewone' menu (wat je ziet als de iPhone gewoon recht op is). Hoe ik mn iPhone ook draai of schudt, dit beeld kantelt niet. Ik moet de iPod functie maar opnieuw blijven opstarten en hopen dat ik het gewone menu te zien krijg, want door alle nummers navigeren met alleen die coverflow is niet echt fijn.
Met internet is het precies hetzelfde, meestal start deze op alsof de iPhone een kwartslag gedraaid is.
Enige ideeen?
Bedankt!
Hoi
Ik heb mijn iphone vrijdag aangeschaft, en hij is dus nu al binnen voor herstelling! Minstens 4 weken!!!! Ik had net hetzelfde, de rotatiefunctie werkte niet: onmiddellijk 'landscape'... wou absoluut niet draaien... Base-verkoper bevestigd dat er problemen zijn met de sensoren... allez, jong, zo'n duur toestel!
Reageren

Labels
rotatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Portrait > landscape werkt niet, tilt ook niet pindaaaa iPhone algemeen 0 26-12-10 17:49
OS4.1-landscape functie werkt niet meer liang iPhone algemeen 3 03-10-10 13:04
Landscape-mode werkt niet na update iOS4 jules00 iPhone algemeen 8 23-06-10 19:02
Bitesms: Landscape werkt niet. 21bis Archief 5 20-02-09 14:17
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.