Is er verschil tussen 3GS eerste series < wk40 en di vanaf wk 40? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu van de nieuwere 3GS Iphone's de bootrom is veranderd, vraag ik me af of er nog, hardware matige, verschillen bekend zijn. Heeft deze b.v. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is er verschil tussen 3GS eerste series < wk40 en di vanaf wk 40?
Nu van de nieuwere 3GS Iphone's de bootrom is veranderd, vraag ik me af of er nog, hardware matige, verschillen bekend zijn.
Heeft deze b.v. een andere batterij, kortom is er op de een of andere manier nog iets veranderd aan deze nieuwere serie?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zou me zeer verbazen. Volgens mij zijn de iPhones het zelfde, buiten de nieuwe bootrom.
|
|
||||
|
||||
Mij verbaasd niks meer, anno 2009
|
|
||||
|
||||
Nee, enkel de bootroom is geupdate. Verder zijn er geen hardwarematige verschillen. Anders zou het niet onder het mom 'iPhone 3GS' (mogen) worden verkocht, maar 'iPhone 3GSII' of wat dan ook.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschil tussen 3G & 3GS ? | jeroenius | iPhone algemeen | 10 | 28-12-10 00:17 |
iPhone 4: Verschil tussen basebands? | dutchronnie | Unlock | 4 | 24-11-10 16:01 |
Verschil tussen iphone 3g en 3gs touch panel | kanters | iPhone algemeen | 2 | 26-05-10 15:29 |
Het uiterlijke verschil tussen 3G en 3GS ? | absrnd | iPhone algemeen | 12 | 18-06-09 09:25 |
verschil tussen iphone 1 en 2 | marcelleke | Archief | 2 | 04-08-08 19:47 |
|
|