//

Audio problemen met 3G

Audio problemen met 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe (gereviseerde) iphone 3G van T-mobile gehad. Ik was al vrij teleurgesteld omdat deze licht lekt aan de linker kant maar ach ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-09, 12:02
iTim.L iTim.L is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard Audio problemen met 3G

Ik heb een nieuwe (gereviseerde) iphone 3G van T-mobile gehad. Ik was al vrij teleurgesteld omdat deze licht lekt aan de linker kant maar ach ik had weer een nieuwe iPhone. Na een week gebruik liep hij meerdere keren zwaar vast en viel 4 tot 6 keer uit. En nu opeens sinds vandaag werkt niets met audio. ik kan niet bellen, muziek luisteren of youtube filmpjes kijken. als ik mijn oortjes gebruik gebeurt er ook niets. Ik hoor dus niets maar hij speelt ook niets af want na 1 seconde stopt hij het weer. Na mijn iPhone hersteld te hebben is hij nog steeds verpest.

Heeft er iemand een tip voor mij en kan ik hem überhaupt nog terug brengen naar T-mobile.

groeten Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-09, 12:11
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Lijkt mij wel, maar dan kun je het beste T-mobile bellen
__________________

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen audio / mini-jack uitgang. robje33 iPhone algemeen 0 19-12-10 22:14
Carkit. navi+audio+bellen met inbouw Cogy iPhone accessoires en onderdelen 20 05-10-10 17:23
Iphone docking station met digitale audio-out Xplod iPhone accessoires en onderdelen 1 06-07-10 13:08
Dock met Audio out en remote? Sterke-Jerke Koopinformatie Nederland 2 26-10-09 22:09
audio problemen met bellen 3GS 3.1 git iPhone algemeen 0 11-09-09 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.